شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۷

مرد جوان که می‌خواست همسرش را پس از سه سال جدایی به خانه‌اش باز‌گرداند دست به جنایتی خونین زد.

سلامت نیوز: مرد جوان که می‌خواست همسرش را پس از سه سال جدایی به خانه‌اش باز‌گرداند دست به جنایتی خونین زد.


به گزارش سلامت نیوز،روزنامه ایران نوشت: ساعت 5/8 صبح 21 آبان ماه ماجرای جنایتی خانوادگی در خانه‌ای به کلانتری 128 تهران نو مخابره شد و مأموران وقتی خود را به مجتمعی واقع در خیابان 35/6 نیروی هوایی رساندند با پیکر زن 32 ساله‌ای روبه‌رو شدند که با حمله خونین شوهر 35 ساله‌اش به نام «محمدرضا» کشته شده بود.یکی از همسایه‌ها به سر تیم تجسس گفت: «ساعت 8 صبح بود با صدای بلند داد و فریاد از خواب بیدار شدم.

در خانه را باز کردم تا ببینم سر و صداها از کجا می‌آید که «محمدرضا» را در راه‌پله‌ها دیدم، وی در حالی که خشمگین وارد خانه همسرش شد با یک چاقو بیرون آمد و به سمت پایین پله‌ها رفت. ناگهان سر و صدای زیادی در پایین راه‌پله‌ها بلند شد، زمانی که به پایین راه‌پله نگاه کردم، محمدرضا را دیدم که همسرش را هدف ضربات چاقو قرار داده است. وی سپس پا به فرار گذاشت درحالی که مأموران درحال بررسی صحنه جنایت و تعقیب قاتل آشنا بودند، ساعت 11:30  صبح محمدرضا با پای خود به کلانتری رفت و تسلیم شد.

وی انگیزه‌اش را اختلافات شدید دانست و ابراز پشیمانی کرد.بررسی‌های تخصصی این جنایت خانوادگی پیش روی اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفت و در این مرحله عامل جنایت تحت تحقیق گرفته شد و گفت: «سه سال پیش از همسرم جدا شدم و این درحالی بود که من همسرم را دوست داشتم. در این مدت تلاش زیادی کردم تا همسرم دوباره به زندگی‌ام برگردد اما او هربار شرایطی جدید را پیش پایم می‌گذاشت.»

وی ادامه داد: «ساعت 8 صبح به بهانه گردش به در خانه همسرم رفتم تا با هم بیرون برویم اما او ادعا کرد قصد دارد با گروهی از دوستانش که یکی از علت‌های اصلی اختلاف من و همسرم بودند به مسافرت برود و همین موضوع مرا عصبانی کرد وقتی اعتراض کردم، ناگهان همسرم ادعا کرد از من متنفر است و نمی‌خواهد باز با من زندگی کند؛ همین باعث شد کنترلم را از دست بدهم، درحالی که از دست همسرم بسیار عصبانی شده بودم به داخل آشپزخانه رفته و با برداشتن چاقویی به همسرم حمله کردم، حالا هم از این کارم پشیمانم؛ من او را خیلی دوست داشتم.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha