رئیس پلیس پایتخت درباره اقدامات پلیس برای جمع آوری متکدیان و کارتن خواب ها در سطح شهر تهران با توجه به تأکید رئیس جمهور گفت: پلیس برای جمع آوری این افراد هیچ مشکلی ندارد.

سلامت نیوز: رئیس پلیس پایتخت درباره اقدامات پلیس برای جمع آوری متکدیان و کارتن خواب ها در سطح شهر تهران با توجه به تأکید رئیس جمهور گفت: پلیس برای جمع آوری این افراد هیچ مشکلی ندارد.

سردار ساجدی نیا در گفت و گو با پانا، اظهار داشت: پلیس برای جمع آوری معتادان به خصوص معتادانی که در سطح شهر به صورت مهاجر هستند و حضور دارند و یا کارتن خواب هستند، هیچ مشکلی ندارد.
پلیس مشکلی برای جمع‌آوری متکدیان و کارتن‌خواب‌ها ندارد
رئیس پلیس پایتخت با تأکید بر اینکه پلیس هیچ مشکلی برای جمع آوری متکدیان و کارتن خواب ها ندارد، ادامه داد: ما این قول را می دهیم که کمتر از یک هفته تمام افرادی که جزو معتادان و کارتن خواب های سطح شهر تهران هستند را جمع آوری کنیم و پلیس این توانایی را دارد.
وی درخصوص مشکلات جمع آوری متکدیان و کارتن خواب های شهر تهران نیز گفت: عمده مشکل و مسأله ای که در این راستا وجود دارد، این است که زمانی که پلیس این افراد را جمع آوری می کند باید به کجا تحویل دهد و کدام سازمان دست اندرکار است. بنابراین باید کمپ وجود داشته باشد تا هنگامی که متکدیان و کارتن خواب ها جمع آوری می شوند به کمپ ها معرفی شوند.
کمبود تعداد کمپ‌های تهران نسبت به آمار معتادان و کارتن‌خواب‌ها
سردار ساجدی نیا اضافه کرد: متأسفانه به تعدادی که تهران کارتن خواب دارد و این آمار 15 هزار نفر اعلام شده، کمپ دولتی نداریم و تعداد کمپ های موجود به مراتب کمتر از این آمار است، در واقع باید بگویم که یک پانزدهم این آمار است. البته شهرداری تهران قول داده تا ظرفیت چهار پنج هزار نفری را تا پایان سال ایجاد کند تا این افراد جمع آوری شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha