رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه نگرانی حوزه بهداشت و درمان و کمبودهایی که وجود دارد با اجرای صحیح طرح تحول سلامت انجام می شود، گفت: اگر در برخی از تعرفه ها اشکالی وجود داشته باشد باید مورد بازنگری و اصلاح قرار گیرد.

سلامت نیوز: رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه نگرانی حوزه بهداشت و درمان و کمبودهایی که وجود دارد با اجرای صحیح طرح تحول سلامت انجام می شود، گفت: اگر در برخی از تعرفه ها اشکالی وجود داشته باشد باید مورد بازنگری و اصلاح قرار گیرد.

حسینعلی شهریاری در گفت و گو با پانا، با بیان اینکه حوزه سلامت یکی از دغدغه های جدی ما قرار دارد و در برنامه پنجم توسعه نیز مصوبات خوبی را برای ارتقای کیفیت خدمات در حوزه سلامت داشتیم، از طرفی وزارت بهداشت طرح تحول نظام سلامت را از اردیبهشت ماه آغاز کرد و ما معتقدیم که اجرای صحیح این برنامه نگرانی های حوزه سلامت را مرتفع خواهد کرد.
رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به هزینه های درمان در کشور گفت: یکی از نگرانی های مسئولان حوزه سلامت عدم توانایی بیماران در پرداخت هزینه های بیماری بود که خوشبختانه تا حدودی با اجرای طرح تحول سلامت از شدت این نگرانی کاسته شده است.
وی با اشاره به اجرای گام سوم طرح تحول سلامت درباره اجرای تعرفه ها گفت: اگر در برخی از تعرفه ها اشکالی وجود داشته باشد باید مورد بازنگری و اصلاح قرار گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha