یک کارگردان تئاتر در بیمارستان بستری شد

سلامت نیوز: یک کارگردان تئاتر در بیمارستان بستری شدنادر برهانی‌مرند، کارگردان تئاتر و هنرمند رادیو در بیمارستان بستری شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  ایسنا، این هنرمند که این روزها نمایش «مرگ فروشنده» را در تالار اصلی تئاتر شهر بر صحنه دارد، به دلیل ناراحتی قلبی در بیمارستان دی بستری است.

گفته می‌شود بر روی قلب این کارگردان آنژیوگرافی انجام شده و بالن هم زده شده است اما احتمال دارد که او تحت عمل جراحی قلب قرار گیرد.

نادر برهانی‌مرند نمایشنامه‌نویس و کارگردان تئاتر، نگارش و اجرای نمایش‌هایی همچون «ببین چه برفی می‌آید!»، «پاییز»، «چیستا»، «مرگ فروشنده»، «هتل پلازا»، «رومولوس کبیر»،«مرغابی وحشی»،«کابوس های یک پیرمرد بازنشسته خائن ترسو» و«بی‌بی بی‌دل»، «با سایه نوشتن‌ها»،«ماکوندو» و ... را در کارنامه هنری‌اش دارد.

او علاوه بر فعالیت روی صحنه تئاتر، در حیطه نمایش رادیویی هم فعال است و در حال حاضر مدیریت دفتر ادبیات نمایشی مرکز هنرهای نمایشی رادیو و رادیو نمایش را بر عهده دارد.

این هنرمند که این روزها نمایش «مرگ فروشنده» نوشته آرتور میلر را بر صحنه دارد، چندی پیش در نشست خبری همین نمایش اعلام کرد به دلیل مشکلاتی که برای اجرای نمایش‌اش پیش آمده، دچار ناراحتی قلبی شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha