پرستاری و تریاژ در دریا در اولین همایش بین‌المللی و سومین همایش ملی طب پیشگیری، بهداشت، امداد و درمان دریایی بر روی شناورهای سطح و زیر سطحی بررسی می‌شود.

سلامت نیوز: پرستاری و تریاژ در دریا در اولین همایش بین‌المللی و سومین همایش ملی طب پیشگیری، بهداشت، امداد و درمان دریایی بر روی شناورهای سطح و زیر سطحی بررسی می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، این همایش با همکاری دانشگاه‌های علوم پزشکی، ارتش جمهوری اسلامی و استان هرمزگان از 26 تا 30 دی‌ماه در منطقه یکم دریایی ناوگان جنوب نداجا (نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی) برگزار می‌شود.

طب پیشگیری دریایی، بهداشت دریایی، پزشکی غواصی، طب رزم در دریا، بهداشت، امداد و درمان نبردهای دریایی، امداد و نجات دریایی، پرستاری و تریاژ در دریا، مدیریت دانش و اطلاعات پزشکی در دریا، مدیریت فناوری اطلاعات در دریا، مدیریت تجهیزات و اقلام بهداشتی، امدادی و درمانی، مدیریت منابع انسانی و مدیریت پایش، ارزیابی و درمان بیماری‌ها در دریا از محورهای این همایش است.

این همایش علاوه بر ایجاد ارتباط علمی و تبادل نظر دارای اهداف راهبردی شامل ارائه آخرین دستاوردها و پیشرفت‌های تاثیرگذار بر توسعه بهداشت و سلامت نیروی دریایی راهبردی، گسترش خلاقیت و نوع‌آوری در دانش طب پیشگیری، درمان‌های جایگزین و روش‌های مراقبت از دریانوردان در دریا، ارائه آخرین درمان‌ها و مراقبت‌های پزشکی برروی شناورهای سطحی و زیرسطحی، تشویق و تسهیل تربیت و آموزش در حوزه بهداشت و طب دریایی، ترویج تبادل ایده‌ها و بهترین تجربه‌ها و الگوهای موفق و نتایج طرح‌های پژوهشی در حوزه دریا است.

توسعه تلاش‌های تحول آفرین برای ادغام بهداشت در سامانه فرماندهی برای گسترش و استقرار بهتر ناوگان دریایی نیروی دریایی راهبردی در منطقه ماموریت، تعیین و توزیع بهتر منابع و امکانات مورد نیاز ارائه خدمات بهداشتی و درمانی برای برداشتن موانع مراقبت از بیماران و مصدومین در رویدادها و حوادث دریایی، به اشتراک گذاشتن دانش و مهارت‌های بهداشت و طب دریایی و ارتقای کیفیت خدمات و سامانه‌های پزشکی بین‌المللی در بخش دریایی نیز از دیگر اهداف راهبردی این همایش عنوان شده است.

این همایش برای شرکت کنندگان دارای حداکثر امتیاز بازآموزی است و علاقه‌مندان می‌توانند خلاصه مقالات فارسی و انگلیسی خود را تا اول آذر ماه به این همایش ارسال کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha