جلسه کمیسیون محیط زیست مجلس با ابتکار مشورتی است

سلامت نیوز :روز گذشته یکی از رسانه ها اعلام کرد که معصومه ابتکار رییس سازمان حفاظت محیط زیست برای پاسخگویی به وضعیت آلودگی هوا به مجلس فراخوانده شده است.


در حالی که یکی از رسانه ها از احضار ابتکار به مجلس در خصوص آلودگی هوا خبر داده بود، سخنگوی فراکسیون محیط زیست مجلس اعلام کرد: موضوع احضار اصلا مطرح نیست بلکه فقط یک جلسه مشورتی است.
 
روز گذشته یکی از رسانه ها اعلام کرد که معصومه ابتکار رییس سازمان حفاظت محیط زیست برای پاسخگویی به وضعیت آلودگی هوا به مجلس فراخوانده شده است.

این رسانه به نقل از سخنگوی فراکسیون محیط زیست خانه ملت نوشت:موضوع آلودگی هوا دغدغه اساسی مردم محسوب می شود و احضار ابتکار به مجلس در خصوص بررسی موضوع آلودگی هوا و پاسخگویی وی است.

غلامحسین موید حسینی صدر سخنگوی فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا گفت: ما درخواست برگزاری جلسه مشترکی را با حضور رییس سازمان حفاظت محیط زیست داده ایم تا در آن به موضوع آلودگی هوا بپردازیم و اصلا مساله احضار نیست.

وی با بیان اینکه این جلسه در هفته جاری برگزار می شود، افزود: ما رییس سازمان محیط زیست را به مجلس فرا نخوانده ایم بلکه درخواست تشکیل جلسه داده ایم.

سخنگوی فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی گفت: البته مکان برگزاری این جلسه هنوز مشخص نیست، شاید اعضای سازمان محیط زیست به مجلس بیایند و شاید هم اعضای فراکسیون محیط زیست مجلس به سازمان محیط زیست بروند.

همچنین معاون پارلمانی و حقوقی سازمان حفاظت محیط زیست به خبرنگار علمی ایرنا گفت: قرار است جلسه مشترکی برای بررسی وضعیت آلودگی هوا در تهران بین این سازمان و اعضای فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی برگزار شود.

محمد مجابی اظهار کرد: به هیچ عنوان مساله فراخوانده شدن به مجلس در میان نیست بلکه موضوع فقط درخواست برگزاری جلسه مشترک است.

وی افزود: این جلسه در هفته جاری برگزار می شود و در آن موضوعات مختلفی که به آلودگی هوا در کلان شهرها به ویژه تهران مرتبط است پرداخته می شود.

به گزارش ایرنا، وی گفت:معمولا جلساتی مشترک به طور مداوم بین سازمان محیط زیست و اعضای فراکسیون محیط زیست مجلس برگزار می شود و این جلسه نیز با حضور رییس سازمان محیط زیست برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha