دکتر جغتایی که در آذر ماه سال گذشته به سمت سرپرستی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی منصوب شده بود روز گذشته به دلایل نامعلوم برکنار شد.

سرپرست دانشگاه توانبخشی به دلایل نامعلوم برکنار شد

سلامت نیوز :طی حکمی از سوی وزیر بهداشت حمیدرضا خرم خورشید جایگزین دکتر جغتایی  شد.


به گزارش سلامت نیوز صبح امروز دانشجویان در اعتراض به برکناری دکتر جغتایی سرپرست دانشگاه توانبخشی تجمع کردند.


دکتر جغتایی  که در آذر ماه سال گذشته از سوی دکتر حسن هاشمی وزیر بهداشت به سمت سرپرستی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی منصوب شده بود روز گذشته به دلایل نامعلوم برکنار شد.


این تجمع با انتخاب چند نماینده از میان دانشجویان معترض برای رسیدگی به اعتراضات به اتمام رسید.

گفتنیست دکتر جغتایی به دلیل عملکرد مثبت و خدمات ارزنده ای که در دانشگاه توانبخشی داشت مورد استقبال اکثر دانشجویان این دانشگاه قرار گرفته بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    7 0
    دلایل اون کاملا معلومه.کی ما اصلاح بشیم ،خدا داند. آقای جغتایی از تمام زحمات شما دراین دوره ی کوتاه که یا ارزشتر از هر دوره ی دیگه ای بود کمال قدردانی رو داریم.باشد که شما را درآن حد که شایسته ی شماس ارج نهند.
  • عرفان ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۹
    1 0
    اخه چرا اخراج؟ مگه سرپرست یا رییس هر مجموعه ای یا ارگانی بخاطر بهبود و توسعه آن ارگان که سرپرستیش را بر عهده دارد نیست؟؟ آیا کسانی جز پرسنل آن ارگان از وضعیت موجود در آن آگاهی ندارند؟ مگر هدف جز آرامش خاطر داشتن دانشجویان در فراهم بودن امکانات جهت پیشرفت ایرات عزیزمان نیست؟ ما دانشجویان دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی با تمام وجود از ریاست دکتر جغتایی راضی هستیم.نهایت تشکر را از دکتر جغتایی داریم.