پدر مرتضی پاشایی و سید جواد هاشمی از دوستان نزدیک مرحوم پاشایی در حاشیه مراسم سومین روز درگذشت این خواننده پاپ کشورمان نسبت به انتشار فیلمی که از لحظه آخر مرگ مرتضی پاشایی در فضای مجازی پخش شده است واکنش نشان دادند.

سلامت نیوز: پدر مرتضی پاشایی و سید جواد هاشمی از دوستان نزدیک مرحوم پاشایی در حاشیه مراسم سومین روز درگذشت این خواننده پاپ کشورمان نسبت به انتشار فیلمی که از لحظه آخر مرگ مرتضی پاشایی در فضای مجازی پخش شده است واکنش نشان دادند.

ناصر پاشایی در گفت‌وگو با آنا که در حاشیه مراسم روز سوم درگذشت مرتضی پاشایی صورت گرفت، اظهار کرد: با توجه به اینکه این روزها شرایط و حالات روحی خوبی ندارم طی روزهای آینده حتما در مورد انتشار فیلم و شکایت درباره آن صحبت خواهم کرد؛ در حال حاضر در شرایط مناسبی نیستم که بتوانم صحبت کنم.

وی همچنین از پیگیری سردار ساجدی‌نیا که تاکید کرده بود «اگر خانواده پاشایی شکایت کنند، پلیس مسبب انتشار فیلم موسوم به آخرین لحظه زندگی مرتضی پاشایی در بیمارستان را دستگیر می‌کند» تشکر کرد و گفت: ان‌شا‌لله بعد از برگزاری مراسم‌‌های مرتضی، حتما در این باره تصمیم می‌گیریم و به اطلاع پلیس خواهیم رساند.

هاشمی: نیروی انتظامی با عامل پخش فیلم برخورد کند

همچنین سید جواد هاشمی بازیگر سینما و تلویزیون گفت: نیروی انتظامی باید در مورد فیلم لحظه آخر عمر مرتضی پاشایی که در فضای مجازی پخش شده است پیگیری های لازم را انجام دهد و با مسببان انتشار آن در هر جایگاهی برخورد کند.

وی در گفت‌و‌گو با آنا در مورد اینکه چرا خانواده پاشایی از این فرد شکایت نمی‌کند عنوان کرد: کاری که انجام شده است بسیار غیر اخلاقی بوده و مسئولان خودشان باید با این موضوع برخورد کنند.

هاشمی تصریح کرد: این اتفاق اولین بار بود که رخ می‌داد قبلا تکرار نشده بود که ما آمادگی آن را برای پیگیری و پیشگیری داشته باشیم اما امیدوارم این اولین و آخرین باری باشد که چنین اتفاقی می‌افتد.

این دوست نزدیک مرتضی پاشایی اظهار کرد: امیدوارم بیمارستان‌ها خود جلوی چنین حرکت‌هایی را بگیرند که دیگر در آینده شاهد آن نباشیم.

وی با یاد آوری روز خاکسپاری مرحوم پاشایی گفت:‌ متاسفانه در روزی که پیکر مرتضی را غسل می‌دادیم افراد با موبایل وارد غسالخانه شدند و ظاهرا از آن صحنه هم عکس گرفتند که واقعا این اصلا کار درستی نیست که مردم انجام می‌دهند.

این بازیگر سینما و تلویزیون با تاکید بر اینکه حتما روح مرتضی هم از انتشار این فیلم در عذاب است، افزود: نیروی انتظامی باید پیگیری کند تا این چنین اتفاق‌های رخ ندهد زیرا باید حریم افراد حفظ شود نه اینکه هر کسی با یک موبایل این حریم را از بین ببرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • هانیه ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۳۰
    8 0
    واقعا ک مردم نباید همچین کاری میکردن چون هر کس تا الان این فیلم رو دیده روحیش رو از دست داده و این کار باعث میشه ک روح مرتضی جان هم در عذاب باشه من از مردم التماس میکنم ک این فیلم ب دست هر کی رسید سریعا پاکش کنه ازتون التماس میکنم ک ب فکر مردم ایران و نزدیکانشم باشید لطفا
  • فريده ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
    2 0
    اين كار بسيار غير اخلاقي و به دور از شرافت انسانيست وفقط قساوت قلب ميخاهد كه از لحظه ي احتضار كسي فيلم گرفته شود بايد با چنين موجود انسان نمايي برخورد شديد شود شايد مرحمي بر وجودانسانيت باشد
  • ندا ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    6 1
    مرتضای عزیز حیف تو نبود رفتی از وقتی رفتی یک روز خوش نداشم و شب و روزم گریه است روحت قرین رحمت الهی باد عزیززم