مشاور وزیر بهداشت و دبیر مجامع و هیئت‌های امنای وزارت بهداشت گفت: نگاه دولت تدبیر و امید به حوزه سلامت متعهدانه است.

سلامت نیوز: مشاور وزیر بهداشت و دبیر مجامع و هیئت‌های امنای وزارت بهداشت گفت: نگاه دولت تدبیر و امید به حوزه سلامت متعهدانه است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، دکتر حسن امین‌لو در جلسه هیئت امنای دانشکده علوم پزشکی ساوه که به ریاست استاندار مرکزی در فرمانداری ساوه تشکیل شد، افزود: در طول انقلاب هیچ دولتی تا به این اندازه به مقوله سلامت توجه نکرده و شخص رئیس جمهور از ابتدای تشکیل دولت ارتقای سطح سلامت کشور را مهمترین دغدغه خود بیان کرد.

وی بیان کرد: نگاه دولت یازدهم به حوزه سلامت بسیار تخصصی، علمی و امیدوارکننده است و قطعا مجموعه دولت و وزارت بهداشت به تمامی وعده‌هایی که در خصوص کاهش دغدغه مردم داده شده متعهدانه عمل خواهد کرد.

امین‌لو بیان کرد: با آغاز اجرای طرح تحول سلامت رضایت مردم را از اجرای این طرح می‌بینیم و این مهم نشان‌دهنده کارنامه درخشان دولت در ارتقای سطح سلامت مردم است.

دبیر مجامع و هیئت‌های امنای وزارت بهداشت در ادامه به روند برگزاری جلسات این هیئت اشاره کرد و افزود: همه ساله سه جلسه با موضوعات مختلف شامل بیان شاخص‌ها، گزارش حسابرسی و تشریح عملکرد و اقدامات انجام شده در دانشگاه‌های علوم پزشکی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به بند 5 ماده 20 قانون برنامه و تبصره ذیل آن افزود: بودجه‌های اختصاص داده شده به دانشکده باید با نظر و مسئولیت هیئت امنا هزینه شود.

لازم به ذکر است در پایان این جلسه و با حضور مشاور وزیر بهداشت در امور هیئت امنای دانشگاه‌های علوم پزشکی ، نماینده مردم ساوه و زرندیه، استاندار مرکزی و اعضای هیئت امنای دانشکده علوم پزشکی ساوه 15 مصوبه به منظور ارتقای وضعیت آموزشی، پژوهشی و سلامت ساوه و زرندیه مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

جذب 30 درصدی پست‌های سازمانی بلاتصدی دانشکده علوم پزشکی ساوه، تامین نیروی انسانی از بین دستیاران سال آخر رشته‌های مورد نیاز و عقد قرارداد به منظور تامین هزینه‌های مربوطه از محل درآمد اختصاصی، جذب 25 درصد نیروهای ستادی به صورت رسمی، پیمانی، قراردادی و قانون کار، جذب نیروی متخصص مورد نیاز و فروش اموال منقول مازاد از طریق مزایده و یا کارشناس رسمی دادگستری و اختصاص وجوه برای بهبود تجهیزات درمانی و مرمت فضاهای درمانی از جمله مهمترین مصوبات بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha