رئیس جامعه جراحان ایران، گفت: طرح تحول نظام سلامت ، طرح مترقی است و عموما جامعه پزشکی با نظر مثبت از آن استقبال کرده است.

سلامت نیوز: رئیس جامعه جراحان ایران، گفت: طرح تحول نظام سلامت ، طرح مترقی است و عموما جامعه پزشکی با نظر مثبت از آن استقبال کرده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، دکتر ایرج فاضل با بیان اینکه از جریان رسانه ای که بر ضد پزشکان بسیج شده است به حق، بسیار نگران و شاکی هستیم، خاطرنشان کرد: فراموش نکنیم که پزشکان خدمتگزارترین طبقات مملکت در بین گروههای اجتماعی هستند و اگر مسائلی وجود دارد، انگشت شمار و محدود است.

وی تاکید کرد: جامعه سربلند پزشکی همیشه آماده انجام وظایف خود به بهترین نحو بوده است و این را در طول هشت سال دفاع مقدس نشان داده است.

فاضل خاطرنشان کرد: سزاوار نیست به دلایلی که برای ما معلوم نیست، جامعه فرهیخته پزشکی نوک پیکان طنزهای سخیف و غیر واقعی باشد و این باید به سرعت ترمیم شود.

وی تصریح کرد: اهانت به جامعه پزشکی و هیچ گروه عالمی در  کشور به نفع مملکت نیست و جایگاه رفیع پزشکان باید همواره محفوظ و معزز نگه داشته شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • منتقد ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۹
    5 2
    در هیچ کشوری به اندازه ایران جامعه پزشکی عزت و احترام ندارند! من نمیدونم منظورشون چیه نکنه باید یه cast مخصوص به نام پزشکان درست کرد بعد همه صدقنا کرمنا بکنند! در ممالک غیر اسلامی همه افراد به اسم خودشون صدا میشن دکتر و مهندس به هم نمیگن وبه جرئت میتونم بگم این القاب فقط در ایران هست و با هر شغلی کسی انسانیتش از دیگری زیادتر نیست و خود VIP انگاری وجود نداره که مثلاً رئیس جمهور یه کشور از یک کارگر وقتش مهم تر باشه ولی در کشور اسلامی مون فقط آیه "ان اکرمکم عند الله اتقاکم" یعنی همانا برترین شما نزد خدا با تقوانرین شماست رو میخونیم ولی ما مسلمانان و شیعیان مرتضی علی در عمل این آیه رو به کار می بریم؟ عالم بزرگ آیت ا...بهجت با اون مقامات بالای علمی هیچ به خودش نگفت آیت ا... و زیر رساله و استفائات ایشون یک عبارت بود:العبد محمد تقی بهجت
  • محسن ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    1 2
    اینکه میگویند حقوق گروهی چقدر است وگروهی دیگر در جامعه چه اندازه کجایش توهین وجسارت است ؟ توهین آنجاست که حق کسی را ضایع کنی حقی که مصوب قوه مقننه است اجرا نشود خب در وزارت پزشکان بر منصب وزارت بوده اند وجالب این است که از هر جناح یا گروهی که بوده اند نگاهشان به غیر از خودشان ارباب و رعیتی است طوریکه با برخی از آنها برخورد میکنی فقط کم مانده است انا ربکم الاعلی بگویند......
  • مهدی ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۹
    2 1
    جناب آقای فاضل وقتی این جایگاه رفیع هست دیگر کسی نمی تواند ان را پایین بیاورد؟ مگر اینکه شما نگران ترکیدن یک حباب توخالی هستید......