وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی ابلاغی به معاون سلامت این وزارتخانه، 27دی ماه را به عنوان روز برگزاری انتخابات نظام پزشکی در سراسر کشور اعلام کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با توجه به نزدیک بودن پایان دوره چهار ساله انجام وظیفه هیات مدیره نظام پزشکی کل کشور و به استناد آیین نامه انتخابات هیات مدیره شورای عالی و رئیس کل سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران
(موضوع ماده 21قانون تشکیل سازمان نظام پزشکی مصوب 25فروردین ماه 83 مجلس شورای اسلامی) روز جمعه 27دی ماه سال 87 به عنوان روز برگزاری انتخابات نظام پزشکی در سراسر کشور تعیین شد.
بر اساس این گزارش، وزیر بهداشت در ابلاغ خود به معاون سلامت اظهار امیدواری کرده است که با پیگیری های آن حوزه اقدامات اجرایی روند انتخابات در مسیر مناسب انجام شود.
بر اساس آیین نامه انتخابات هیات مدیره شورای عالی و رئیس کل سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی لازم است هیات مرکزی نظارت بر انتخابات حداکثر ظرف مدت یک هفته پس از اعلام رسمی تاریخ برگزاری انتخابات از طریق رسانه های گروهی کار خود را به منظور انجام انتخابات شروع کند و هیات مرکزی نظارت موظف است حداکثر ظرف مدت 15روز هیات نظارت شهرستان هایی که انتخابات در آن ها صورت می گیرد را تعیین کند.
دوره چهار ساله انجام وظیفه هیات مدیره نظام پزشکی فعلی بهمن ماه سال جاری پایان می یابد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha