امروز با شنیدن 5 برنامه جذاب از رادیو سلامت به استقبال سلامتی می رویم.

فراسو

عنوان برنامه ای است از گروه صبحگاهی رادیو سلامت که هر روز به یکی از بیماریها و موضوعات پزشکی می پردازد . این برنامه یکشنبه با حضور آقای آراسب دباغ مقدم متخصص صنایع غذایی بمناسبت روز دامپزشک به موضوع نقش و وظایف دامپزشکان در سلامت جامعه می پردازد . فراسو ساعت 15/8 پخش می شود.
  صدای مشاور
 عنوان برنامه ای است که هر روز به یکی از بیماریها و موضوعات پزشکی میپردازد این برنامه یک شنبه با حضورآقای دکتر صدری زاده متخصص عف.نی و کارشناس وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی به موضوع بیماری مشترک بین انسان و حیوان  میپردازد. صدای مشاور هر روز ساعت 11 تا 12 پخش می شود .

گپ و گفت
عنوان برنامه ای است که هر روز با یکی از شخصیتهای مطرح عرصه های هنر ، پزشکی ، ورزشی و.... نشسته و با ورود به زندگی خصوصی آنها پی به عادات غذای ، بهداشتی و شخصی او می برد این برنامه فردا پنج شنبه  با حضور آقای مهندس زهرایی کارشناس ارشد محیط زیست  ساعت 05/9 پخش می شود  .
زاویه پنهان
برنامه زاویه پنهان عنوان برنامه ای است از گروه عصر گاهی رادیو سلامت که به بررسی آگهی ها و تبلیغات روزنامه ها و سایر رسانه ها درباره خدمات بهداشتی درمانی  با حضور کارشناسان و مسئولان می پردازد و توضیحات لازم را در ارتباط با صحت و سقم مطالب  بیان می کنند. این برنامه روز یک شنبه 14 مهر  با حضور آقای میر عبد الهی کارشناس رسانه به موضوع تبلیغات حوزه سلامت و رسالت رسانه می پردازد . زاویه پنهان روزهای یک شنبه ساعت 05/14 پخش می شود .
مردم و سلامت
عنوان برنامه ای است از گروه نیم روزی رادیو سلامت که به مسائل و مشکلات مردم در حوزه های مختلف سلامت می پردازد و شنوندگان میتوانند ضمن تماس با برنامه مشکلات خود را مطرح نمایند . این برنامه روز یک شنبه با حضور آقای دکتر مژدهی آدر کارشناس بیمه به موضوع وضعیت داروها و روز جهانی دامپزشک می پردازد . مردم و سلامت هر روزساعت 10/10 تا 11 پخش می شود

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha