سلامت نیوز : مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از ورود یک سامانه بارشی از غرب کشور تا ساعاتی دیگر خبر داد و گفت: فردا بارش باران پراکنده در پایتخت آغاز می شود.

احد وظیفه در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب افزود: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی طی 24 ساعت آینده در غالب مناطق کشور جو آرام و روند افزایش نسبی دما پیش بینی می شود.

وی از وزش باد جنوبی نسبتا شدید در برخی مناطق استانهای اردبیل و گیلان خبر داد و اظهار داشت: از عصر امروز با ورود یک سامانه بارشی در غرب و جنوب کشور ابرناکی و بارش پراکنده شروع می شود.

به گفته وظیفه از بعد از ظهر روز فردا ضمن تشدید بارش ها در غرب و جنوب غرب کشور، دامنه فعالیت این سامانه، استانهای واقع در شمال غرب و دامنه های مرکزی و جنوبی زاگرس را نیز فرا می گیرد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تصریح کرد: روز یکشنبه گستره بارش‌ها با شدت کمتری به برخی مناطق جنوب، نواحی مرکزی، دامنه‌های جنوبی البرز، سواحل دریای خزر و تا اواخر وقت به شمال شرق کشور نیز می رسد و از بعد از ظهر این روز با نفوذ جریان های شمالی، بارش ها در سواحل شمالی کشور تشدید می شود.

وی افزود: هوای شهرهای صنعتی و پرجمعیت اصفهان، تهران، کرج و قزوین تا فردا به دلیل پایداری هوا غبارآلود است.

وظیفه یادآور شد: فردا  آسمان تهران نیمه ابری و در برخی ساعات همراه با بارش پراکنده و وزش باد است.بیشینه و کمینه دمای پایتخت فردا به  15 و 7 درجه بالای صفر خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • میربابایی ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۱
    0 0
    لطفآً در کار هایی که توانایی ندرید دخالت نکنید هواشناسی شما هم مثل مملکت داریتان بی اعتبار است خودمان بهتر میتوانیم تشخص وضع هوا بدهیم