فردی كه پس از مصرف الكل، مادر و خواهر خود را به شكل هولناكی به قتل رسانده بود شناسایی و دستگیر شد.

سلامت نیوز: فردی كه پس از مصرف الكل، مادر و خواهر خود را به شكل هولناكی به قتل رسانده بود شناسایی و دستگیر شد.


به گزارش سلامت نیوز،روزنامه اعتماد نوشت: ٢٨ آبان روز تلخی برای خانواده سلماسی بود. روزی كه پسر ٣٠ ساله خانواده در حالی كه الكل مصرف كرده بود با مادر خود درگیری لفظی شدیدی پیدا كرد و دست به جنایتی هولناك زد: جنایتی كه مادر و خواهر او را به كام مرگ كشاند.
    در این روز تماس های مكرر برادر مقتول با شماره تماس خواهر خود با هیچ پاسخی روبه رو نمی شد. اتفاقی كه ترس را در دل برادر كاشت و باعث شد تا بلافاصله به سمت خانه خواهر خود حركت كند. هرچه برادر به خانه خواهرش نزدیك تر می شد، نگرانی از وقوع اتفاقی هولناك، ذهن او را بیشتر درگیر می كرد: نگرانی ای كه با رسیدن به خانه خواهر رنگ واقعیت به خود گرفت و برادر را با صحنه دلخراشی روبه رو كرد. طولی نكشید كه فریادهای برادر به آسمان بلند شد و خبر از وقوع حادثه یی ناگوار داد.
    خواهر، غرق خون بر روی زمین افتاده و جان خود را از دست داده بود. تلاش های برادر هم به دلیل گذشتن مدت زمان طولانی از مرگ خواهر، دیگر ثمری نداشت. در این شرایط تماس با فوریت های پلیسی ١١٠ تنها فكری بود كه به ذهن برادر رسید.
     با حضور پلیس در صحنه جرم روند رسیدگی به پرونده وارد مسیر تازه یی شد. در تحقیقات اولیه تیم پزشكی از جسد زن میانسال آثار ضربات متعدد چاقو روی دست و گردن بیش از هر چیز دیگری دیده می شد. موضوعی كه مهر تایید بر وقوع قتل زد و ذهن ماموران را بر بازرسی ویژه از صحنه جرم متمركز ساخت.
    به گفته سرهنگ حسین رمزی، فرمانده انتظامی سلماس در بازرسی اولیه ماموران هیچ گونه آثار ورود به زور به خانه دیده نمی شد با این حال آثار بهم ریختگی اسباب و وسایل در محل حادثه نشان می داد كه قاتل پس از درگیر شدن با مقتول او را با ضربات متعدد چاقو به قتل رسانده است. همزمان بررسی های ماموران نشان می داد كه دختر ٨ ساله خانواده نیز مفقود شده است. اتفاقی كه خبر از حادثه هولناك تری می داد و این احتمال را تقویت می كرد كه كودك ٨ ساله نیز قربانی دیگر این درگیری شده باشد: احتمالی كه به تدریج رنگ واقعیت به خود گرفت و اندوه خانواده مقتول را دو چندان ساخت.
    با تقویت «فرضیه قتل از سوی آشنایان به دلیل اختلافات شخصی» تحقیقات ماموران از خانواده مقتول آغاز شد كه در جریان آن مشخص شد فرزند مقتول، پیش از این سابقه درگیری های شدیدی با مادر خود داشته است.
    سرهنگ رمزی در تشریح روند رسیدگی به پرونده گفت: در تحقیقات اولیه ماموران مشخص شد كه پسر ٣٠ساله مقتول سابقه درگیری های شدید با مادر خود داشته و در حال حاضر نیز متواری شده است كه به این ترتیب ظن ماموران به پسر خانواده به عنوان متهم اصلی قتل قوت گرفت و دستگیری او به جریان افتاد.
    به گفته فرمانده انتظامی سلماس با تحقیقات ماموران و بررسی گفته های خانواده مقتول به سرعت مخفیگاه متهم كشف و در كمتر از ١٢ ساعت در اقدامی غافلگیرانه از سوی ماموران شناسایی و دستگیر شد.
    هرچه تحقیقات ماموران پیش می رفت جزییات هولناك تری از پرونده مشخص می شد. سرهنگ رمزی در تشریح روند بازجویی ها از متهم گفت: پسر خانواده پس از دستگیری از سوی ماموران به پلیس آگاهی منتقل و بازجویی از او برای تكمیل پرونده آغاز شد كه متهم در جریان آن با اعتراف به قتل مادر خود از قتل خواهر ٨ ساله اش نیز پرده برداشت و گفت: در روز حادثه الكل مصرف كرده بودم. وقتی به خانه رسیدم با مادرم درگیری شدیدی پیدا كردم و در یك لحظه كنترل خود را از دست دادم و با ضربات متعدد چاقو او را مجروح كردم كه بعد از مدتی متوجه شدم او كشته شده است. در ادامه كه كنترل خود را از دست داده بودم خواهر هشت ساله ام را خفه كردم و او را نیز كشتم.
    به گفته سرهنگ رمزی متهم بعد از كشتن خواهرش جنازه او را در نیمه های شب با ماشین حمل و در ٢٠ كیلومتری سلماس حوالی روستای آغ زیارت رها كرده است با این حال تحقیقات ماموران برای یافتن جسد دختر هشت ساله همچنان ناكام مانده و بازرسی از محل رها شدن جنازه ادامه دارد.
    به این ترتیب رسیدگی به پرونده تا پیدا شدن جسد كودك هشت ساله و تكمیل جزییات آن همچنان ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • توحید عباسی ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۱
    1 0
    سلام اون پسر قاتل باید اعدام شود