مدیرعامل انجمن حمایت از مبتلایان به دیستروفی، از تعطیلی قریب الوقوع دفتر این انجمن در بیمارستان بوعلی تهران خبر داد و گفت: مدیریت این بیمارستان، بدون هیچ دلیل قانع کننده ای، از ما خواسته که محل این بیمارستان را ترک کنیم.

دفتر انجمن بیماران دیستروفی در آستانه تعطیلی

سلامت نیوز: مدیرعامل انجمن حمایت از مبتلایان به دیستروفی، از تعطیلی قریب الوقوع دفتر این انجمن در بیمارستان بوعلی تهران خبر داد و گفت: مدیریت این بیمارستان، بدون هیچ دلیل قانع کننده ای، از ما خواسته که محل این بیمارستان را ترک کنیم.

رامک حیدری در گفتگو با مهر اظهارداشت: ریاست بیمارستان بوعلی، تا پایان امروز شنبه اول آذر ماه جاری به انجمن دیستروفی فرصت داده تا دفترش را در این بیمارستان تعطیل کند.

وی در توضیح دلایل این اقدام ریاست بیمارستان، گفت: آنها مدعی شده اند که می خواهند کلاسهای آموزشی در محل دفتر انجمن برپا کنند، در حالی که فضای دفتر انجمن که کمتر از 20 مترمربع است، جای مناسبی برای برپایی کلاس آموزشی نیست. ضمن اینکه دفتر انجمن در انتهای بیمارستان و در کنار سردخانه قرار دارد.

حیدری با اشاره به ادعای مسئولان بیمارستان که عنوان داشته اند برپایی کلاس آموزشی برای بالا بردن رتبه بیمارستان است، تاکید کرد: این ادعا در حالی مطرح می شود که همه می دانند اگر بیمارستانی از انجمنی حمایت کند، رتبه می گیرد. بطوریکه در حال حاضر به غیر از انجمن دیستروفی، بخش دیالیز نیز در این بیمارستان فعالیت دارد. بنابراین، طرح این ادعا که می خواهند برای بالا بردن رتبه بیمارستان کلاس تشکیل دهند، چندان منطقی نیست.

مدیرعامل انجمن حمایت از مبتلایان به دیستروفی در ادامه با اشاره به اینکه حضور بچه های دیستروفی منفعت های زیادی برای بیمارستان داشته است، گفت: یک سری از پروژه های پزشکی در این بیمارستان تعریف شده که با بیماران دیستروفی انجام می شود.

وی با انتقاد از اظهارات مسئولان بیمارستان بوعلی که عنوان داشته اند برای ما اهمیت ندارد وضعیت بچه های دیستروفی بعد از تعطیلی دفتر انجمن چه می شود، افزود: در حدود 1000 بیمار دیستروفی تحت حمایت انجمن هستند که از خدمات ما برخوردارند. برگزاری کلاسهای زبان و موسیقی در روزهای جمعه در محل دفتر انجمن در بیمارستان، از جمله برنامه های انجمن است. همچنین جلساتی را با همیاران دیستروفی برگزار می کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha