عضو شورای عالی نظام پرستاری با اشاره به گلایه های رئیس سازمان نظام پزشکی از برنامه "ثریا" که معتقد بود جامعه پزشکی را آشفته کرده است، تاکید کرد: متاسفانه گروه اندک هفت درصدی در نظام سلامت حضور دارند که از شنیدن واقعیت ها، بر آشفته می شوند.

واکنش شریفی مقدم به گلایه های دکتر زالی: تحمل خود را بالا ببرید

سلامت نیوز: عضو شورای عالی نظام پرستاری با اشاره به گلایه های رئیس سازمان نظام پزشکی از برنامه "ثریا" که معتقد بود جامعه پزشکی را آشفته کرده است، تاکید کرد: متاسفانه گروه اندک هفت درصدی در نظام سلامت حضور دارند که از شنیدن واقعیت ها، بر آشفته می شوند.

محمد شریفی مقدم در گفتگو با مهر به نامه گلایه آمیز رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران به رئیس سازمان صدا و سیما اشاره کرد و افزود: دکتر زالی عنوان کرده اند که جامعه پزشکی از برنامه "ثریا" آشفته شده است، اما باید منظورشان را از جامعه پزشکی به صراحت عنوان کنند و بگویند چه گروهی هستند که از انتقادات برآشفته می شوند.

وی ادامه داد: اگر منظور رئیس نظام پزشکی، گروه هفت درصدی است که تحت عنوان اعضای هیئت علمی می خواهند تمام منابع وزارت بهداشت را برای خودشان جمع کنند، زیاد مهم نیست. چون این گروه قلیل و اندک تنها ولع قدرت و ثروت دارند و بقیه گروه های سلامت، تکلیف شان مشخص است.

دبیرکل خانه پرستار با اشاره به گروه هفت درصدی که نه پایگاهی بین خانواده نظام سلامت و نه مردم دارند، افزود: متاسفانه اولویت اول این گروه قلیل، کسب درآمد است.

شریفی مقدم با اشاره به نامه دکتر زالی که به گذشته پرافتخار جامعه پزشکی اشاره کرده بود، گفت: ما هم به امثال دکتر "قریب" ها و دکتر "یلدا" ها افتخار می کنیم که در متن مردم بودند. آنها، اولویت اولشان درآمد نبود و حتی به افراد بی بضاعت کمک می کردند و همین، باعث افتخار همه بود.

وی در ادامه با بیان این مطلب که ما معتقدیم در شرایط کنونی نیز جامعه پزشکی باید از جنس مردم باشد، افزود: من در مورد دریافتی آن گروه قلیل هفت درصدی فعلا سکوت می کنم، چون به صلاح جامعه نیست.

عضو شورای عالی نظام پرستاری همچنین به ادعای رئیس سازمان نظام پزشکی که گفته است عده ای قلیل درگیر زیرمیزی هستند، اشاره کرد و گفت: دوستان ادعا می کنند که کمتر از 5 درصد جامعه پزشکی گرفتار پدیده شوم زیرمیزی هستند که آن را قانونی می کنند. در حالی که با اجرای کتاب جدید تعرفه های سلامت، پزشکان بیمارستانهای خصوصی حاضر نیستند با تعرفه هایی که 3 برابر شده، کار کنند. یعنی اینکه آنچه به عنوان زیرمیزی دریافت می کنند، بیشتر از تعرفه هاست.

شریفی مقدم با طرح این سئوال که سقف درآمدی پزشکان متخصص باید معلوم شود چقدر است، افزود: آنچه باعث گلایه رئیس سازمان نظام پزشکی شد، این بود که در برنامه "ثریا" گفتیم که اختلاف درآمد پزشک و پرستار تا 100 برابر است. در حالی که الگوی ما برگرفته از کشور ترکیه است، باید درآمدها نیز بر اساس همان الگو باشد. در ترکیه اختلاف درآمد پزشک و پرستار، 2.4 برابر است.

وی با عنوان این مطلب که بیش از 99 درصد برنامه های رسانه ملی در حوزه سلامت در اختیار گروه 7 درصدی بوده است، گفت: حالا بعد از چند ماه، با پخش یک برنامه انتقادی، عده ای آشفته شده اند.

دبیرکل خانه پرستار ادامه داد: دوستان نظام پزشکی قدری تحمل خود را بالا ببرند و انتقادات را بشنوند.

شریفی مقدم گفت: دوستان مدعی شده اند که فیش حقوقی ارائه می دهند و من می گویم اگر فقط فیش حقوقی تنها یکی از روسای دانشگاههای علوم پزشکی تهران را ارائه کنند، کافی است و نیازی به فیش حقوقی سایر اعضای هیئت علمی نیست.

وی در پایان با تشکر از شبکه یک سیما که برنامه "ثریا" را با حضور منتقدان تعرفه های پزشکی روی آنتن برد، افزود: این نکته را لازم است یادآوری کنم که پزشکان عمومی کشور نیز همچون پرستاران، مشکلات زیادی دارند و منظور ما همان گروه قلیل 7 درصدی هستند که تمام اعتبارات حوزه سلامت را می بلعند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مژگان ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    150 3
    با احترام به جامعه پزشکی باید بگویم بعد از مدتها مقدار کمی از واقعیات در رسانه ملی مطرح شد .ایا برای پیشرفت یک جامعه انتقاد سازنده لازم نیست ؟و البته در نهایت تاسف وقتی طرحی یک شبه لازم الاجرا میشود قاعدتا معایبش به تدریج اشکار خواهد شد و ایکاش جناب دکتر زالی بفرمایند کدام مطلب بدون سند در این برنامه مطرح شد که ایشان اینگونه گلایه مند شده اند ؟
  • الهام ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    111 1
    خودشون هم میدونن کسی با پزشکهای عمومی چیزی نگفته چرا بی خودی پزشکا شلوغش کردن همه عالم میدونن بعصی پزشکا درامد سرسام اوری دارن با تشکر از اقای شریفی
  • tahmasb ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    103 7
    بااحترام به تمامی اقشارجامعه پزشکی اعم ازپزشک وپرستاروپیراپزشکان ،بایدبگم که کادردرمان دراین شرایط سخت بایدآرامش خودراحفظکنندووزارت بهداشت وشخص وزیرباتدبیرلازم به ایجادهمدلی وآرامش درجامعه پزشکی کمک کندالبته دراین راه میبایست حرف دل پرستاران عزیزوسختکوش گوش داد ودرجهت اجرای قانون تعرفه گذاری پرستاری همت لازم انجام شودضمن اینکه همزمان نقدآن بخش ازدرمان که متهم به گرفتن زیرمیزی هستندبایدباحفظ احترام به شان ومنزلت آنان باشد.
  • سعید ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    110 3
    درود بر جناب شریفی مقدم
  • مهدی ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    114 2
    از سلامت نیوز که شجاعانه اخبار مربوط به پرستاری را انعکاس میدهد تشکر کرده و به همه ی دست اندرکارانش خداقوت میگوییم از طرف جمعی از پرستاران شیراز
  • هاله ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    107 3
    از مدیران این سایت کمال تشکر را دارم .آقای شریفی مقدم خسته نباشید و خدا قوت که حرف دل بچه های پرستاری و با شجاعت بیان میکنید
  • mo.mmt ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    80 17
    دوستان خونسردی خودتونو حفظ کنید وباعث بی نظمی وتشنج درمملکت نشویث
  • هادی ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    103 3
    با تشکر از آقای شریفی مقدم . کاش آقای میرزا بیگی هم خودی نشان میدادند. واقعا که
  • یک پرستار ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    111 1
    زنده باد اقای شریفی مقدم که حق رو بیان میکنه..علیرغم بالا رفتن تعرفه ها من که در یک بیمارستان کوچک پنجاه تخت خوابی کار میکنم تمام جراحان ما اعم از چشم پزشک و جراح عمومی کماکان از بیماران وجه نقد رو دریافت میکنن و وقتی از بیمار سوال میکنیم چرا خبر نمیدین میگن ما باید بعد از جراحی هم به همین پزشک مراجعه کنیم میترسیم برای روند درمانمان مشکل ایجاد شود.زیاده خواهی این قشر را پایانی نیست.
  • Mahsa ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    109 1
    با تشکر از جناب آقای شریفی مقدم و با احترام به جامعه پزشکی.جناب آقای دکتر زالی، آیا صحبت از برقراری عدالت کج فهمی است؟؟!!!!
  • علی ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    98 3
    متاسفانه بودجه طرح تحول سلامت که می بایست صرف ارتقا خدمات درمان میشد مستقیما به جیب عده ای خاص واریز می شود
  • محمدرضا ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    98 2
    با تشکر از سایت سلامت نیوز و تشکر فراوان از. جناب شریفی مقدم و همه ی دوستانی که باعث بیداری جامعه و همچنین تیم درمان شده اند. امیدوارم افرادی که خود را به خواب زده اند بیدار شده و به جای حفظ جیب و صندلی خود به فکر حفظ ارزش و اعتبار شغل و رشته ی خود و سلامت جامعه باشند.
  • نسرين ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    106 1
    با سلام و احترام خدمت همه عزيزان ما پرستاران فقط تقاضاي اجراي قانون تعرفه گذاري پرستاري و عدالت در پرداختي ها داريم و با همه كادر درمان دوست و همكار هستيم ولي ايا واقعا اگر هر شخصي كه در هر سيستمي كار ميكند اختلاف پرداختي در حد صد تا سيصد برابر داشت نبايد تقاضاي به حق خود را عنوان كند و اگر چنين كند به كسي توهين شده است ؟ اگر قضيه بر عكس بود هيچ كسي در سيستم اعتراض نميكرد؟ يعني ما تا آخر عمر بايد از حق خودمون بگذريم و ساكت بمانيم ؟ از رسانه خواهش ميكنيم صداي ما رو به گوش مسئولين برسانند. با تشكر
  • koures Abbasi ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    92 1
    جامعه نیاز به تغییر دیدگاه و انحصارطلبی وپزشکسالاریه
  • آرست ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    91 1
    با سلام و درود ابتدا از اينکه فقط اخبار جانبدارانه را (مثل برخى سايتها) منتشر نميکنيد و براى بيان حقايق دغدغه داريد از شما سپاسگذارى ميکنم. عجيب است که طرحى بدين وسعت در دستور کار وزارت بهداشت قرار گرفته اما حتى يک برنامه انتقادى را بر نميتابند و دلشان ميخواهد همه به به و چه چه کنند ! آن را که حرف از حساب است ، از مباحثه چه باک است ؟ بارها و بارها از مسئولان وزارتخانه و شخص آقاى وزير دعوت شده تا در يک برنامه (زنده) با بزرگانى چون آقاى شريفى مقدم و همچنين دکتر پزشکيان به مناظره بنشينند ، خويب آقاى وزير اگر سخن حق ميگوييد پس با نامه و مصاحبه طفره نرويد ، يکبار مصاحبه کنيد تا همه باورشان شود !!!! ولى خود کرده را تدبير نيست آقاى وزير .... !!!!!
  • محمد ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    92 2
    با سلام،عجیب است سالها پرستاران همانند برده زحمت کشیدند وعمر و زندگی و جوونیشون تو این کار گذاشتند این آقایون خوردند وبردند و دم نزدند حالا با یک انتقاد که به حق و واقعی است اینگونه بر آشفتند،جالبه که خودشون هم از این بیعدالتی ها باخبرند
  • فریسات ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    89 1
    آقای شریفی مقدم ، سلامت نیوز از شجاعتتان در بیان حقیقت متشکریم
  • لایق ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    80 2
    تا وقتی عدالت توی یک سیستم نباشه هیچ وقت ب تعالی نخواهد رسید. پس هر چی طرح تصویب بشه برای بهبود کیفیت نظام عبث و بیهودست.
  • لایق ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    86 2
    تا وقتی عدالت توی یک سیستم نباشه هیچ وقت ب تعالی نخواهد رسید. پس هر چی طرح تصویب بشه برای بهبود کیفیت نظام عبث و بیهودست.
  • فاطمه ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    102 4
    سلام بر همه همكاران عزيز... ديروز شاهد واكنش جامعه پزشكان نسبت به برنامه وزين ثريا بوديم! در اين موقعيت سوالاتي يه ذهن ميرسد كه لازم ميدانم اگرچه شايد صدايم را كسي نشنود! ولي مطلوب اين است كه پاسخي هم بدهند اقايان! سوال اول اين است كه: مگر شما را چه شده است كه اينگونه نسبت به منطق؛ گارد ميگيريد و دست به فرافكني ميزنيد!؟ مگراقايان و همكاراني كه در اين برنامه؛ براي اولين بار در رسانه؛ حقايق را گفتند؛ كار خلافي كرده اند!؟ مگرجامعه پزشكي فقط از پزشك تشكيل شده است؟! شما را چه شده است كه احساس خطر كرده ايد!؟ ايا تا كنون رسانه را در اختيار نداشته ايد؟؟ ايا تا كنون دروغ به خورد مخاطب نداده ايد؟ به قول همين جناب معترض! اقاي دكتر زالي! مبالغ زيادي جهت راه اندازي شبكه هاي سلامت و غيره به صدا و سيما داده ايد!! سوال اينجاست! كه با وجود ريختن مبالغ ان چناني به صدا و سيما؛ ايا ديگر حقي براي ديگر گروههاي درمان؛ كه بتوانمد انها هم از رسانه استفاده كنند؛ قائل ميشويد!!؟؟ ترس برتان داشته است!! تازه شمه اي از حقيقت را برملا كردند دوستان! دكتر زالي طوري ميفرمايند كه در جنگ بوده ايم!! كه انگار هيچ قشري بجز پزشكان محترم در جنگ نبوده اند!! خطابم به شخص ايشان است! اقاي دكتر ذالي! اگر پزشكان عزيز در جنگ بوده اند و دين خود را به اين مملكت ادا كرده اند؛ هم اكنون دارند ميليوني؛ و اگر به شما برنخورد؛! چه بسا ميلياردي!! از همين مملكت درامد كسب ميكنند!! كه ان شاالله حلال باشد!! ما پرستاران قصد جسارت به جامعه شريف پزشكي را نداشته و نداريم كه همگان ميدانيم اين قشر؛ از فرهيختگان جامعه هستند... ولي سوال اينجاست كه ايا اين حضرات فرهيخته؛ تا به كي بايد ساير همكاران خود را(اگر به ايشان بر نخورد!!!) ساير پيراپزشكان را در نظر نگيرند؟؟ ايا خدمت پزشك به بيمار و فرايند درمان؛ بدون حظور ساير پيرا پزشكان؛ اصولاً شدنيست؟؟ مگر انسانها در سراسر دنيا باهم فرق دارند!!؟؟ چرا خدمات پزشكي در يك كشور جهان سومي مثل ما!! بايد چند صد برابر ساير ممالك پيشرفته باشد؟؟ پس يك جاي كار لنگ ميزند!! و اگر جسارت نباشد؛ ان يك جا هم اين است كه حقوق ساير پرسنل در اين جامعه در نظر گرفته نميشود و همه ي ان به جيب اساتيد فرهيخته!! سرازير ميگردد... بنده بعنوان عضو كوچك از اين جامعه بزرگ؛ پيشنهاد ميكنم به همين صورت كه در اين برنامه صادق!(ثريا) برخي از حقايق براي ملت شريف و بزرگوار روشن شد؛ در برقراري ارتباط با صدا و سيما و استفاده از تريبون اين سازمان؛ كوشا باشيم كه براي روشنگري و نشان دادن حقايق؛بسيار با ارزش ميباشد... والسلام.
  • شکوفه ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    96 1
    ما پرستاران کاری به اون گروه 7 درصد نداریم...ما تنها خواهان حق و حقوق خودمان و اجرای تعرفه گذاری پرستاری هستیم....
  • رکسانا ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    97 1
    درود جامعه مظلوم پرستاری بر جناب آقای شریفی مقدم
  • محمدشیری ازقم ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    95 1
    ازبیانات روشنگرانه وپیگیری جدشماسپاسگزاریم ماباکسی دشمنی نداریم وپیگیر حقوق پایمال شده خودمان هستیم
  • پرستار ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    95 2
    با سلام ما فقط درخواست اجرای عدالت در پرداختی ها و حمایت رسانه ها جهت اطلاع رسانی به مسئولین محترم جهت پیگیری را داریم.
  • azam ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    95 2
    امیدوارم به زودی خبرهای خوبی درباره حق و حقوق پرستاران بشنویم.
  • کوروش باسامی ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    96 1
    از زحمات آقای شریفی مقدم کمال تشکر و سپاس را داریم خدا قوت دلا ور
    • رقیه جعفری ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
      43 2
      انتقادی که با هدف ایجاد عدالت در کشور عزیزمان ایران و الگوی ممالک اسلامی باشد ستایش و تقدیر می خواهد نه پرخاش و آشفتگی ...ومن در عجبم از این آشفتگی و برخورد غیر هوشمندانه در صدی از نخبگان کشورم! !!!!!!!!
  • حمید ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    42 1
    درود بر کسانی که بدون هیچگونه چشم داشت و ااهداف سیاسی و جتماعی خاصی درجهت احقاق حقوق دیگران تلاش میگنند. تلاشهای جناب آقای شریف مقدم که سالهاست بی وقفه ادامه دارد ستودنی و شایسته تقدیر است.
  • محمد ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    39 2
    زنده باد...در کشور باید عدالت ایجاد بشه
  • رامین ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    41 2
    یکی از موجبات رشد در جامعه انتقادهای کار ساز است.گفته های آقای شریفی مقدم برای ایجاد عدالت در کادر سلامت ایران است.
  • پرستار ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    40 1
    ما پرستاران فقط درخواست اجرای عدالت در پرداختی ها و اجرای قانون تعرفه گذاری پرستاری داریم و از جناب شریفی مقدم به عنوان نماینده منتخب پرستاران به خاطر زحماتی که میکشند سپاسگذاریم و حرف و سخن ایشان ، حرف جامعه پرستاری است ای کاش نظام پرستاری هم از سکوت خارج شده و با حمایت رسانه ها خواسته های به حق پرستاری رو به گوش مسئولین میرسوند.
  • ازاده ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    43 1
    با تشكر از آقاي شريفي مقدم كه واقعا آنچه لازم بود رو ادا كردند. هر شغلي هر چند ارزشمند ومهم، ارزش و بهاي خودش رو داره كه بايد تعريف بشه. اين وظيفه دولت هست و بايد به نحوه پرداختي هاي پزشكان نظارت منطقي و جدي وجود داشته باشه. نه افسار گسيخته. اين گروه بيش از آنچه كه مستحق آن باشند، خود را ارزشمند و مفيد و فداكار ميدونن. اين سو استفاده از نياز مردم و حتي سران مملكت هست.بزرگان نيز كوتاه مي آيند. و فراموش نشه كه در هر جاي كره زمين اداره يك سيستم سلامت بدون حضور پرستار امكان پذير نخواهد بود.
  • محمد ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    46 1
    با تشکر از سایت خوب سلامت نیوز و آرزوی صحت وسلامتی برای جناب آقای شریفی مقدم عزیز که با شجاعت و فداکاری درجهت برقراری عدالت درجامعه سلامت کشور تلاش مستمر دارند و به امید اینکه مسولین محترم کشوری نیز به این مهم حساسیت ویژه نشان داده و درجهت پیشبرد عدالت که شایسته حکومت اسلامی و کشور عزیمان می باشد همت نمایند !
  • لایق ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    44 1
    تا وقتی عدالت توی یک سیستم نباشه هیچ وقت ب تعالی نخواهد رسید. پس هر چی طرح تصویب بشه برای بهبود کیفیت نظام عبث و بیهودست.
  • مهسا مقدری ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    45 1
    حرف آقای شریفی مقدم حرف همه افراد جامعه پرستاری هست.ما انقدر حرفهامون رو تکرار میکنیم تا همه صدای ما رو بشنون و بدونن ما چیزی جز حق پایمال شدمون رو نمی خواهیم
  • ازاده ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    41 2
    با تشكر از آقاي شريفي مقدم كه واقعا آنچه لازم بود رو ادا كردند. هر شغلي هر چند ارزشمند ومهم، ارزش و بهاي خودش رو داره كه بايد تعريف بشه. اين وظيفه دولت هست و بايد به نحوه پرداختي هاي پزشكان نظارت منطقي و جدي وجود داشته باشه. نه افسار گسيخته. اين گروه بيش از آنچه كه مستحق آن باشند، خود را ارزشمند و مفيد و فداكار ميدونن. اين سو استفاده از نياز مردم و حتي سران مملكت هست.بزرگان نيز كوتاه مي آيند. و فراموش نشه كه در هر جاي كره زمين اداره يك سيستم سلامت بدون حضور پرستار امكان پذير نخواهد بود.
  • علیرضا ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    40 1
    اقای شریفی مقدم واقعا دستتون درد نکنه ...ممنون خواهش میکنم تا اخر ادامه بدید تا به عدالت لازم تو نظام سلامت برسیم
  • یک پرستار ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    45 2
    با تشکر از جناب آقای شریفی مقدم و سلام خدمت همان پزشکان هفت درصد.میخوام بگم اگر غیر از این است از خودتان دفاع کنید چرا آشفته میشید.کسی که حق داشته باشد از حق خود دفاع کرده و آشفته نمی شود .می خواهم بگویم باصدبرابر مخالفم چون گاها به 200 برابر را هم من شاهدم و گاها بیشتر.باز هم آشفته اید.کلاه خود را قاضی کنید و شما هم که 24 ساعته بیمار خود را به پرستاران می سپارید و در صورت نبود پرستار هیچ بیمار بستری و یا هیچ عمل جراحی انجام نمی شود کمی منصف بوده و برای احقاق حق پرستاران در کنار ما باشید.
  • parastar ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    43 1
    درود آقای شریفی مقدم به امید روزی که تعرفه گذاری پرستاری اجرا شود
  • محمود عمیدی ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    48 1
    سلام ,از این.آشفته بازار چیزی نمی توان برد .آمار وارقام.که دروغ نمی گویند برادران! شما از چه بر آشفته اید از حقیقت .. چون اگر دروغ لود اینقدر به تکاپو نمی افتادید
  • سمیه ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    45 1
    ما فقط خواستار عدالت در پرداختی ها هستیم.اگر ما تیم درمان هستیم و همه با هم زحمت میکشیم دلیلی وجود نداره اخر ماه پولها بره تو جیب یه عده خاص/وزارت سلامت عدالت عدالت
  • مريم ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    47 1
    با تشكر از واكنش هوشمندانه جناب شريفي مقدم واقعا ادبيات دكتر زالي وگفته هايشان نشان از نگاه تنگ نظرانه به اعضاي تيم سلامت دارد ايشان ظاهرا پزشكان را در جايگاهي فوق بشري تصور ميدارند ضمن تشكر از زحمان كليه اعضاي تيم درمان بايد تناسب در پرداخت ها وتعرفه پرستاري هرچه سريع تر اجرا شود . ومن الله توفيق
  • روجا ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    45 1
    انتقادی که با هدف ایجاد عدالت در کشور عزیزمان ایران و الگوی ممالک اسلامی باشد ستایش و تقدیر می خواهد نه پرخاش و آشفتگی و من در عجبم از این آشفتگی و برخورد غیر هوشمندانه درصدی از نخبگان کشورم!!!
  • افراسي ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    48 2
    درود بر اقاي شريفي مقدم...!!!! با كاراي كه اين جماعت اندك دارن انجام ميدن ديگه جاي واسه نظر دادن نميمونه! اينقد به فكر منافع مادي هستن كه شان و منزلت واقعي كادر درمان رو بردن زير سوال! اين جماعت حتي تحمل يه انتقاد بجا رو هم ندارن! ميترسن خدشه اي به منابع درامديشون وارد بشه! ميترسن ديگه زير ميزي وجود نداشته باشه! الان چندساله طرح تعرفه پرستاري سر زبونا افتاده ولي هيچوقت اجرا نشد! چون اين تعداد اندك و همكيشاشون ميترسن كمي از درامدشون كم بشه! من يه پرستارم و افتخار ميكنم! كاش ميشد از اين گروه اندك پرسيد واقعا چيزي داريد كه بهش افتخار كنيد ؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا با يه انتقاد كوچيك اينقد ترسيدن؟؟؟؟؟؟ ترسشون از زيرميزه!!!!!!!! ترسشون اينه كه درامداشون بياد زير ٢٠٠ ميليون!!!! اميدوارم روزي برسه كه پرستارا به حق واقعيشون برسن!!!! البته نه فقط حق مادي....!!!!! چون اين جماعت اندك (زير ميزي بگير) چند درصدي فقط به دنبال ماديات هستن!!!
  • از طرف جمعي از پرستاران كرمان ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
    47 2
    انتقادی که با هدف ایجاد عدالت در کشور عزیزمان ایران اسلامی انجام شود ستایش و تقدیر می طلبد نه آشفتگی و پرخاش.....و من در عجبم از این آشفتگی و برخورد غیر هوشمندانه درصدی از نخبگان کشورم!!!!!!!!!
  • کمال عبدی ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
    46 2
    آقای دکتر زالی و دیگر حضرات مسوولان پزشک وزارت رفاه پزشکان (بهداشت سابق) و خصوصاً وزیر مربوطه بهتر است به تعهد اخلاق پزشکی مراجعه کنند، این پذیرفته است که پزشک بایستی معادل علم، عمل و زحمتش مزد بگیرد اما توجیه دریافت زیر میزی گرفتن پزشکان این مطلب را به ذهن هر کسی متبادر میکند که اگر شما در هر شغلی خود را مستحق دریافت مزد بیشتری دیدی مابه تفاوت آنرا از جیب ارباب رجوع و بصورت غیر قانونی برداشت کند
  • صادق ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
    50 2
    سلام.جناب دکتر زالی عوام فریبی نکنید.درامد هیچ پزشکی از فیش حقوق او معلوم نمی گردد.درامد پزشک تنها از طریق چک کردن واریزیهای خلق الله بی بضاعت که دارونداره خودرًرا برای یک عمل جراحی به حسابهای متعدد منشی،اعضای خانواده و... او بصورت غیر مستقیم به جیب میزند مشخص می شوذ.
  • ا,ق ۰۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
    48 3
    با احترام لطفا بفرمایید جایگاه پرستار که تمام فشار کار مراقبت از بیمار در هر روز و ساعتی بر دوش اوست و به طور خاموش جسم و روحش مستهلک میشود, در نظام سلامت کشور کجاست؟ما قشری هستیم که بیشترین فشار بر خود و خانواده امان وارد میشود و با بیشترین تبعیص و تفاوت و کمترین جایگاه همچنان پاسخگوی بیمارانیم. جایگاه عدالت و ارزشمداری کجاست؟ چقدر تفاوت منطقی است؟بر چه مبنایی پزشک باید چند ده و گاه چند صد برابر دریافتی داشته باشد؟
  • حامد گل سرخی ۰۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
    49 2
    بسیار بجا بود آقای شریفی
  • نصیر ۰۵:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
    48 1
    حق گرفتنی است و باید برایش جنگید پزشکان بیش از 30 سال است که حق ما را به ناحق درجیب خودشان می گذارند. من مطمئنم که مسئولین ما تمام تلاششان ران می کنند ول تمام تلاش کافی نیست باید از وجودمان مایه بگذاریم. به عبارتی دیگر شاید جنگ یزید و امام حسینی دیگر در راه است. No Pain, No Gain
  • پرستار ۰۶:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
    49 2
    از سایت سلامت نیوز و جناب آقای شریفی مقدم برای حمایت جامعه مظلوم پرستاری کمال تشکر و قدردانی را دارم
  • پرستار ۰۶:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
    51 2
    از سایت سلامت نیوز و جناب آقای شریفی مقدم برای حمایت جامعه مظلوم پرستاری کمال تشکر و قدردانی را دارم
  • Mrf ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
    57 1
    با تشکر فراوان از آقای شریفی مقدم و همچنین سایت سلامت نیوز. اندکی صبر، سحر نزدیک است. 23 آذر93
  • مهناز ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
    58 1
    واقعا چرا اينقدر تفاوت در امد اونهم با اين شغل سخت فرسايشي چرا مسي اين مشكل رو حل نميكنه اقايان وخانمهاي پزشك چرا در مورد پرستاران سيستم برده داري رو اجرا ميكنيد
  • محمدپور ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
    56 1
    حق گرفتنی است نه خواستنی . . . درود بر شما
  • حیدری ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
    58 2
    ایران تنها کشوری هست که پزشکان به علت نبود آگاهی در بین مردم به این راحتی مردم رو چپاول وغارت میکنند
  • مژگان ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
    58 3
    جناب اقاي شريفي مقدم از شما متشكريم كه با شجاعت تمام از حقوق پرستاري دفاع ميكنيد با اميد به اينكه با حمايت جامعه پرستاري هر چه زودتر به حق خود برسيم
  • احمد ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
    57 3
    درودبرشماآقای شریفی وسلام برعزیزان سلامت که بعداسالهاسکوت جانسوزصدای 93درصدی جامعه بهداشت ودرمان رامنعکس میکنید.به امید روشنگریهای بیشتر
  • Azin ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
    51 4
    خوشحالم که بلاخره حرف دل پرستارا یه جا مطرح شد
  • ساراکارشناس ارشد پرستاری ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
    55 5
    درود فراوان بر بزرگمرد آقای شریفی مقدم که جز حرف حق چیزی نمی گویند. حرف حق همیشه برای ناحقان، تلخی و ناکامی دارد
  • ilkani ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
    45 2
    Dorood bar aghay sharifi moghadam agha sepas
  • عليرضا ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
    46 4
    با درود فراوان به شما. متأسفانه با درآمد ميليونى پزشكان، نميدونم چرا از كمبودن درآمد و نداشتن انگيزه حرف ميزنن. ؟؟؟؟؟؟ آقا خواهشاً حقوق اين قشر و تا جايى كه ميتونيد زياد كنيد كه ديگه ناله نكنند، گناه دارند آخه!!!!!!!!!!
  • سیاوش آقاتبار ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
    53 2
    بنده به عنوان یک پرستار فقط باید عرض کنم برادر مرده میداند غم داغ برادر را انوقت شما چه انتظاری از پزشکان محترم ذارید
  • taranom ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
    43 1
    زحمات یک پرستار را فقط یک پرستار درک میکند نه کس دیگری......ا
  • شاه حسىنى ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
    40 2
    هر جا ثروتى اندوحته شده مطمىن باشىد حقى ضايع شده است..
  • شعبانی ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
    39 4
    خدا رو شکر که بالاخره یکی دست این پزشکا ی سیری ناپذیر و رو کرد آخه تا کی هیشکی نمی خواد و نمیذارن حرف بزنه؟
  • نعمت الهی ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
    44 1
    بیایید با اتحاد جامعه پرستاری گامی در جهت ارتقا این شغل شرافتمندانه برداریم.
  • ارمین اقایی ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
    42 3
    با سلام و تشکر فراوان از مسولان سایت من نمیدانم چرا الگویی که برگرفته از کشور ترکیه هست فقط اونجایی که به نفع پزشکان هست رو اجرا کرده اند چرا چون همه کاره ی نظام سلامت پزشکان هستند و باید هم فقط به فکر خودشان باشند! ما پرستاران چیزی جز حق قانونی خود نمیخاهیم مسولان محترم بروند و نگاهی به نظام سایر کشورها بندازند!پرستاران شمنیی هم با پزشکان و سایر اعضای نظام پزشکی ندارند لطفا پزشکان محترم به خود نگیرید
  • محمود ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
    46 2
    کاش این جماعت عظیم هفت درصدی!!!به این باوربرسندکه اگر93 درصد به زعم آنهابی مصرف درکنارشان نبودندامروزگورستانهاپربودازنبوغ این حضرات!!! خدایا آنان که همه چیز دارند مگر تورا ؛ به سخره میگیرند آنان که هیچ ندارند مگر تو را!!!!!!
  • مهتاب ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
    44 4
    از آقای شریفی کمال تشکر را دارم.باید با پزشک سالاری مبارزه کرد. تمام گروههای شاغل در بیمارستان تحصیلکرده هستند و حق دارند بهتر زندگی کنند.
  • سید یاسر حسینی ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
    44 0
    انشالله با حفظ حرمت یکدیگر موفق باشید.
  • M ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
    43 3
    مرسی آقای شریفی...کاش همه مثه شما روشنفکر بودن
  • اعظم ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
    42 1
    سلام وتشکر از پیگیری واطلاع رسانی مشکلات جامعه پرستاری ما با حمایت کامل از صحبتهای آقای شریفی مقدم با تمام وجود خواستار احقاق حق خود هستیم باید در جامعه ای که اسلام حکم می کند ریشه ی این بی عدالتی ها بر کنده شود...
  • مريم ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
    45 6
    با سلام.من پرستار آى سى يو هستم تو يه بيمارستان خصوصى درتهران.جالبه که جراح مغزواعصاب اول پول ميريزن به حسابش به جز هزينه بيمارستان.مثلا براى تومور مغز 25 مليون تومن!يا مثلا فوق تخصص ريه فقط ماهى 40 مليون تومن قسط ميده!! اونوقت مدعى هستن زيرميزى نيست؟!متخصص زنان که براى سزارين يک مليون توى مطبش ميگيره تازه مريض ميگه چه با انصاف بود! حالا اگه همراه مريض بخولد قلبا براى تشکر از زحمات پرستار بياد 50 هزارتومن بده به پرسنل شيغت کسى جرات نميکنه بگيره.چرا پرستار رو براى اين اخراج ميکنن ولى پزشک حقشه؟!مگه ما درس نخونديم؟ سختى نکشيديم؟ شب و روز تعطيل و هيدوعزا همش درخدمت بيمار.تازه اگه نصف شب مريض بدحال باشه به دکتر دوبار زنگ بزنى شاکى ميشه و گوشيشو خاموش ميکنه.والا تو اين ده سال من به تعداد انگشتاى يه دست دکتر ديدم که شايسته احترام بودن و انسان دوست بودن.از زيرميزى گذشته کلى کاراضافه ميکنن براى پولش مثل آندوسکوپى برونکوسکوپى اکو سونو حتى نوارقلب روزانه,که هى مهر کنن و پول بگيرن.واى از اين جماعت.... گفتنى زياده.ولى ما انگار علاوه بر صبر اميد هم داريم بينهايت.ممنون آقاى شريفى مقدم
  • پرستارى مظلوم ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
    38 3
    درود فراوان بر آقاى شريفى مقدم, واقعا سپاسگزاريم از سخنان کوبنده ايشان اين همه درآمد واقعا براى اين پزشکانى که نه سواد آنچنانى,نه تشخيص صحيح و نه وجدان کارى دارن,غيرمنصفانه ست اين همه تفاوت پزشک و پرستار به دور از عدالت و انصافه
  • پرستارى مظلوم ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
    45 5
    درود فراوان بر آقاى شريفى مقدم, واقعا سپاسگزاريم از سخنان کوبنده ايشان اين همه درآمد واقعا براى اين پزشکانى که نه سواد آنچنانى,نه تشخيص صحيح و نه وجدان کارى دارن,غيرمنصفانه ست اين همه تفاوت پزشک و پرستار به دور از عدالت و انصافه
  • پرستار طيبي ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
    46 3
    خدارو شکر قشر مظلوم جامعه بهداشت ودرمان دارن آکاه ميشن چه نقشي تو اين سيستم دارن که چقدر مهم و قابل احترام هستن مسوولين محترم ما فقط دنبال منافع مادي خودمون نيستيم که البته اون هم خيلي قابل پيگيريه که حداقل در قبال اين همه فشار جسمي و روحي حداقل رفاه مادي داشته باشيم ما دنبال جايگاه واقعي پرستار تو کادر درمان هستيم
  • على نوحه سرا ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
    44 6
    با نظرات اقاى شريفى مقدم موافقم.بنظر من يكى از دلايل ورشكسته بودن سيستم وزلرت بهداشت و كليه مراكز درمانى نحوه پرداخت تعرفه به پزشكان مىباشد.براى ايجاد يك تخت بيمارستانى حدود بيست هزار دلار دولت يا سبستم خصوصى بايد سرمايه گذارى كرده و هزينه هاى جارى مانتد نيروى انسانى درمانگر و انرژى و استهلتك سيستم را پرداخت كند ولى حدود هفتاد درصد تعرفه دريافتى از بيمار ويا بيمه به پزشك پرداخت گردد.... 
  • علی ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
    54 3
    باسلام خدمت آقای شریفی مقدم,,وتشکر فراوان ازایشان,,,حق گرفتنی است,,,به امیدروزی که تمام پرستاران به حق واقعی خودبرسند,,
  • ليلا ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
    36 3
    توجه به نيازهاي گروه درمان، توجه به سلامت جامعه است.سپردن حجم زياد كار به گروه درمان ،به معناي عدم احترام به شهروندان بيمار جامعه است،متاسفانه پزشكان به راحتي از مسئوليت كاري خود شانه خالي ميكنندچراكه به اندازه كافي درآمدو ارج وقرب دارند وتمام مسئوليت درمان به عهده پرستاران متعهد وكم توقع است كه اين موضوع در طولاني مدت موجب خستگي وفرسايش ايشان خواهد شد ومتعاقب آن كيفيت خدمات كاهش ميابد ،از اين رو بايد عدالت در پرداخت حقوق رعايت شود تا هم پزشكان با مسئوليت بيشتري بر بالين بيمار حاضر شوندوهم پرستاران مزد زحمات خود رادريافت نمايند تا ارزش انساني بيماران حفظ شود
  • نرگس خدابنده لو ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
    42 3
    ممنون از شما اقای شریفی مقدم که پیگیر عدالت و حقوق از دست رفته پرستارها هستین. کمر پرسنل پرستاری زیر اینهمه فشار خرد شده.
  • رسول ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
    40 2
    درود فراوان بر بزرگمرد آقای شریفی مقدم که جز حرف حق چیزی نمی گویند.
    • حسین ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
      95 28
      جناب رسول خان دفاع نبود توهین یک فرد به همه جامعه پزشکان بود و نه بخشی از اونها.دقیق یادمه این اقا تو برنامه بجای نقد طرح سلامت فقط پزشکان رو میکوبید .دقیقا یادمه که گفت پزشکان همه زیرمیزی بگیر شدن و البته پزشکان خوب هم هستن ولی درصد خیلی انگشت شمارشون !!!! به نظر شما این توهین نیست؟این کجاش نقد طرح سلامت؟من پزشک هستم غیر هییت علمی و روزانه 10 بیماررو رایگان درمان میکنم و چزو اون کارانه بگیر ها نیستم ولی از این رفتار این فرد واقعا ناراحت شدم من خودم به این طرح اعتراض دارم و دوس دارم حقوق همه از جمله پرستارا رعایت بشه اما دلیل توهین این فرد به همه پزشکان رو اونهم در نقد طرحی که به پزشکان پاک داره ظلم میشه نمیفهمم.این اقا اجازه نداد دکتر پزشکیان طرح رو علمی نقد کنه و کلا بحث رو به حاشیه کشوند و برنامه شد توهین و دروغ و انگار یک عقده بزرگ از پزشکا داشت که باید خالی میکرد.ضمنا یک حرف بسیار غیر منطقی زد که تو امریکا پرستار با جراح قلب حقوقشون یکیه و حتی حقوق مترون بیشتره !!!!چرا وقتی میخواین دفاع کنین دروغ میگین؟
    • رحمانی ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
      31 51
      جناب دکترحسین 99در صد پزشکان زیر میزی بگیرندوهر آنچه که آقای شریفی مقدم گفتند گوشه ای از واقعیت بود.
    • بایرام ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
      37 2
      جناب رحمانی برای شما متاسفم همین .اگر مومن بودید حق الناس رو میدونستید چیه نمیگفتید 99 درصد .واقعا متاسفم .توهین و بی احترامی رو هرکسی و با هر بهانه ای میتونه بکنه و هنر نیست
  • الینامهرافروز ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
    41 3
    باسلام.ماجامعه پرستاری قصدتوهین یارودررویی باپ زشکان خدوم وزحمتکش نداریم امادرپی احقاق حق خودمان هستیم.وامیدواریم که باپشتوانه جامعه محترم پزشکی بتوانیم به مطالباتمان که همان بهبودوضعیت معیشتی مان برسیم.
  • زهرا مرادی ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
    36 1
    متاسفانه این تصمیمات اتخاذ شده از سوی سازمان نه تنها اتحاد بین تیم پزشکی را کاهش داده بلکه باعث نگاه تحقیر امیز یک تیم به سایر تیم ها میشود و خشم جامعه پرستاری را برمی انگیزد جامعه ای که فعالیت عظیمی در حوزه بهداشت و درمان را بر عهده دارد .در صورت عدم تحقق وعده ها ما ساکت ننشسته و با تمتم قوا مبارزه می کنیم.
  • مریم السادات ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
    37 1
    از طرف پرستاران ایلامی از آقای شریفی مقدم و سایر همکاران نظام پرستاری ک در رابطه با احقاق حق پرستاران تلاش میکنند
  • علی ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
    40 5
    خدا قوت اقای شریفی مقدم،جامعه پرستاری به وجود شما افتخار میکند.اجرکم عندالله.
  • اسمعیلی ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
    37 4
    بایستی ملت آگاهرشوند بودجه بهداشت صرف پر کردن جیب پزشکان می شود
  • سمانه ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
    43 7
    حرف آقای مقدم چون حقیقت است با واکنش پزشکان مواجه شده حرف حقیقت تلخ است
  • kia ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
    33 0
    این تقسیم نا عادلانه دستمزدهاست که باعث شده پزشکان احترامی برای بقیه کادر درمان قایل نباشند بیمارستان ما شده نمایشگاه خودروهای لوکس پزشکان و ماشین باقی پرسنل را حتی اجازه ورود به محوطه بیمارستان نمیدهند ایشون میفرمایند که پزشکان به مردم یارانه میدهند من دیگه حرفی ندارم
  • ندا گودرزی ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
    33 1
    صمیمانه اززحمات تمام دوستانی که درامر افشای اختلاف ناعادلانه درنظام سلامت زحمت کشیدند سپاس گذارم به امید برقراری عدالت درنظام سلامت
  • اجلال ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
    31 1
    با سلام وتشکر فراوان از اقای شریفی. به نظر من تمام حرفهای اقای شریفی حقیقت محض است .
  • امین ۰۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
    32 1
    حقیقت همینه. تفاوت باید باشه نه دیگه اینقدر ناعادلانه
  • مینا ۰۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
    17 31
    متاسفم که انشب دکتر پزشکیان با سکوتش به شما و مجری اجازه داد هر چه میخواهید دروغ ببافید ولی انچه شما را میترساند ان است که فیش واقعی حقوق متخصصین بخشهای دولتی را که کمتر از 5 ملیون تومان است رو کنید و دروغهایتان رو شود ولی خوشبختانه با اتفاقات بعد از طرح سلامت مردم خودشان متوجه این ها خواهند شد و هیچ ماهی پشت ابر نمیماند.
    • خدیجه ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
      27 4
      خانم مینا! خودتون خوب میدونین که حرفاشون عین واقعیته، اصل فیش ها آره زیاد نیست، منظور کارانه های کلان و زیر میزیهایی است که اینا دریافت میکنن و تو هیچ فیشی لحاظ نمیشونذ
    • علیرضا ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
      16 2
      درود بر اقای شریفی مقدم
  • بنفشه خوش گوی ۰۷:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
    31 0
    از شما بابت رساندن صدای ما اقشار ضعیف جامعه به گوش مسئولان متشکرم و آرزوی موفقیت همیشگی را برایتان دارم
  • پرستو ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
    29 1
    پرستاران با توجه به خدماتی که برای مریض ارایه میدهند ووقتی که صرف بیمار میکنند دستمزد ناچیزی نسبت به پزشکان میگیرند باید عدالت رعایت شود واین تفاوت تعدیل شود
  • صبوری ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
    36 1
    من کاملا با نظر شما موافقم, بسیاری از کارها بر عهده پرستاران است ولی پول ان درجیب پزشکان میرود اگر غیر از این است ,پس چرا قانون تعرفه گذاری رو اجرایی نمیکنن؟ تازه خیلی از بیمارستانها مانند بیمارستان نفت وارتش هنوز قانون سختی مار اجرایی نشده و نخواد شد,!!!!!
  • جوان ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
    32 1
    با سلام منم از گروه شبکه یک سیما و همه اعضای برنامه ثریا تشکر میکنم و صحبت های جناب شریفی مقدم رو تایید میکنم از ایشون هم متشکریم
  • پرستار ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
    27 1
    با سلام و تشکر از آقای شریفی مقدم و دست اندرکاران برنامه ثریا و شبکه دو سیما! بنده بعنوان یک پرستار که ده سال سابقه کار دارم و خیلی از بیمارستانا کار کردم، گفته های آقای شریفی مقدم را تایید میکنم، الان بیمارستان ما یک جراح قلب که فقط یه آناستوموز میده و بقیه کار با پرستاره ماهی بین 50 تا 70 میلیون کارانه دارد حالا کاری به زیر میزی و سایر مسایل نداریم، فقط تو یک بیمارستان اینقدر کارانه میگیرد و این در حالیست که حداکثر کارانه یک پرستار 600 هزار است، حالا خودتون حساب کنید چند برابره؟ بله ممکنه فیش حقوقی زیاد نباشه چون کارانه در آن لحاظ نمیشود، زیر میزی در آن لحاظ نمیشود...
  • دالانپر ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
    23 3
    من هم به نوبه خودم از شبکه یک سیما و برنامه ثریا کمال تشکر را دارم . این موضوع را مجسم کنید که اگر فقط برای یک روز پرستاران دست از کار بکشند چه اتفاقی خواهد افتاد آیا این قشر قلیل از پزشکان چگونه میتوانند بدون حضور پرستاران بیماران را اداره کنند با آرزوی اجرای عدالت در پرداختها وعملی شدن تعرفه های پرستاری و ما حمایت خودمان را از آقای شریفی مقدم در پی گیری حقوق پرستاران اعلام میداریم
  • محمد ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
    26 1
    با سلام و تفدیر و تشکر از رسانه ملی و جناب آقای شریفی سالهاست که در جوامع مترقی نظام ارباب رعیتی برچیده شده و همگان به سمت مفاهیمی از قبیل کار تیمی رفتن به خصوص در حوضه سلامت مفهوم کار تیمی به حدی واضح و مشخصه که حتی افراد کم سواد اون کشورها هم این رو میدونن. این در حالیه که در کشور ما جامعه پزشکان که داعیه سواد و هوششون رو همیشه دارن و به رخ همه میکشن هنوز نمیدونن و البته نمیخوان بدونن که درمان بیمار در قالب کار تیمی صورت میگیره و بپرستاران و بقیه اعضای تیم درمان همکاران آنها هستند نه مواجب بگیر آنها. در بسیاری از بخشهای درمانی حتی میشه گفت که پزشکان کمترین سهم رو دارن به طوری که بدون وجود اونها هم درمان بیمار تکمیل میشه ولی با این حال این قشر تحصیل کرده و فهیم جامعه!! خودشون رو ارباب و حاکم همه حوضه های سلامت میدونن که قطعا اشتباهه. آنچنان غرق در هذیان بزرگمنشی خودشون شدن که نه تنها به پرستاران و سایر اعضای تیم رحم نمیکنن که حتی به تاراج جان و مال بیماران هم افتادن که بی شک همه ما مثالهای عینی و زیادی از اونها رو دیدیم. بی شک وقت اون رسیده که جامعه پرستاری به روش علمی و کاملا قانونی نقش خود را در حوضه سلامت به همگان نشان داده و حقوق حقه خودشو بگیره
  • پرستار ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
    27 6
    پزشکا نوش جونشون هرچی بگیرن کم گرفتن چون واقعا سختی کشیدن ما با درامد اونها کاری نداریم حقوق و مزایا و جایگاه ما پایینه و باید ارتقا پیدا کنه
  • شهلا عادلی ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
    24 0
    در نظام مدیریتی آقایان به گونه ای شده است که تمام بار نظام سلامت به دوش کادرپرستاری افتاده است،وپزشکان به دورازهرگزندی مشغول غارت جیب مردم شده اند،دلیل دوجا کار بودن پرستاران،اگر مسؤلان بخواهند واقعیت را ببینند ،پاسخگوی همه چیز خواهد بود،همه ما پرستاران چیزهایی به چشم دیده ایم که اگر روزی برملا شود ،بسیا ننگین تر از فیلمی خواهد بود که در صداو سیما پخش میشود،پس بهتر است به جای انتقاد از چنین فیلمی،جلوی این همه بی عدالتی را گرفته،و به داد قشر زحمتکشی رسید که زیر بار این همه بی عدالتی ها خورد میشود،با این کار مشکل کمبود نیروی کادر درمان نیز حل خواهد شد،زیرا با توجه به چنین درآمدهایی،هیچ عقل سلیمی حاضر به تحمل چنین شغلی نخواهد بود
  • شهلا عادلی ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
    31 2
    در نظام مدیریتی آقایان به گونه ای شده است که تمام بار نظام سلامت به دوش کادرپرستاری افتاده است،وپزشکان به دورازهرگزندی مشغول ....... مردم شده اند،دلیل دوجا کار بودن پرستاران،اگر مسؤلان بخواهند واقعیت را ببینند ،پاسخگوی همه چیز خواهد بود،همه ما پرستاران چیزهایی به چشم دیده ایم که اگر روزی برملا شود ،بسیا ننگین تر از فیلمی خواهد بود که در صداو سیما پخش میشود،پس بهتر است به جای انتقاد از چنین فیلمی،جلوی این همه بی عدالتی را گرفته،و به داد قشر زحمتکشی رسید که زیر بار این همه بی عدالتی ها خورد میشود،با این کار مشکل کمبود نیروی کادر درمان نیز حل خواهد شد،زیرا با توجه به چنین درآمدهایی،هیچ عقل سلیمی حاضر به تحمل چنین شغلی نخواهد بود
  • ماشااله زراعتی نصرابادی ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
    29 3
    عرض سلام و خسته نباشید به همه دوستان بنده هم به نوبه خودم از جناب شریفی مقدم تشکر میکنم و امیدوارم که دولت عزیز مقداری توجه خودش رو درباره این پولهای یارانه که به حوزه سلامت اختصاص داده شده بیشتر بکنه چون یه جورایی سرازیر شده به جیب یه قشری که تاثیرشون در ارتقاء کیفیت خدمات به اندازه پرستارای عزیز نیست، این مسئله باعث میشه که من در مورد اصل عدالت عنوان شده توسط ریاست محترم جمهوری شک بکنم، به امید فردایی روشن تر
  • دهقان ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
    32 1
    عالی بدود
  • احمد باقری ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
    33 1
    برقراری عدالت اجتماعی در جامعه سلامت یک ضرورت است که امروز باید انجام شود تا سلامت به جامعه بهداشت و درمان برگردد
  • زینب ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
    31 1
    با سلام کلا تو مملکت مت فقط اون قسمت از قونین که به نفع یک عده خاص هست اجرا میشه البته طبق برداشت اون یک عده خاص!تفاوت باشه نه اینقدر واضح!!!.
  • mahdi ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
    32 2
    عالى بود
  • عبدالکریم ایلمی ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
    36 2
    سلام.به همکاران عزیزم به نوبه خودم از اقای شریفی مقدم تشکر میکنم و از همکارانم خواهش میکنم همیشه و در همه حال و همه جا تا حد امکان باهم متحد باشیم و همدیگرو حمایت کنیم تا بتونیم حق و حقوقمون رو بگیریم و کسی نتونه بهمون زور بگه
  • علی ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
    78 50
    توهین هنر نیست.دفاع نکردن بهتر تز دفاع بد کردن است.یک فرد عامی هم میتواند براحتی صدای خودرا بالا برده و بجای نقد توهین به همه بکند و تشویق ندارد.اگر جناب شریفی بدون توهین نظرات خودرا ارایه مینمودند مطمینا رییس نظام پزشکی دلیلی برای این نامه نداشتند .خوشحالم که حداقل دکتر پزشکیان یک کلمه بر ضد پرستاران و در مقابل توهین بیشمار جناب شریفی ننمودند و بنده هم از ایشان تشکر میکنم بواسطه رعایت ادب چرا که دکتر پزشکیان فردی رک و با صراحت است و براحتی ایشان هم میتوانست در مقابل مردم عوام که اطلاعی از واقعیتها ندارند بسیاری از مسایل را به برخی پرستاران نسبت دهد که نشان داد پزشکان مشکلی با پرستاران ندارند و بلکه مایل به اتحاد با انها نیز هستند اما متاسفانه نادانی بعضی افراد باعث تفرقه میشود
    • خدیجه ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
      31 10
      آقای علی! کسی با کسی مشکلی نداره، آقای شریفی مقدم هم به کسی توهین نکردن فقط از یه سری اقدامات که مردم در جریان نیستن پرده برداشت، مگر این خلاف واقعیته که بیشتر درآمد بیمارستانها و وزارت پزشکان میره تو جیب پزشکان؟! کجای این توهینه؟ مگه پزشکان بدون زیر میزی کاری برای مریض انجام میدن؟ پس لطفا احساساتی عمل نکنین واقعگرا باشید
    • علی ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
      41 20
      سرکار خانم خدیجه مطمین باشید اگه جناب شریفی فقط معدودی از پزشکان بی وجدان رو پخاطب قرار میداد واکنش اینچنینی ایجاد نمیشد .الان متاسفانه پزشکان عمومی روستاها هم که خودشون مورد تبعیض از هر نظر هستن از این صحبتها ناراحت هستند.فیلم صحبتها موجود .ایشون گفتن پزشکا همه زیر میزی بگیرند و درصد بسیار کمیشون سالم هستند.به نظر شما این توهین نیست که فقط درصد بسیار کمی از پزشکان رو سالم معرفی میکنند؟ بنده صحبتم اینه ایشون باید همصدا با پزشکان سالم بر ضد پزشکان ناسالم متحد میشدن نه اینکه کل پزشکان رو رشوه بگیر معرفی کنند کسی با نقد مشکلی ندارد نقد باید با استدلال و احترام و عاقلانه باشد این کار ایشون بدتر به نفع وزارت بهداشت شد تا به نفع پرستاران چون کاملا باعث تفرقه شد و برعکس دوستانی که فکر میکنن حقشون پیگیری شده باید بگم کارشون مثل کار دشمن نفوذی هست تا طرفدار.از دوستان پرستار خواهش میکنم احساسی برخورد نکنن و آینده رو ببینن. .مسلما حتی از لحاظ قانونی هم صحبتهای ایشون قابل پیگرد هست
    • خدیجه ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
      15 7
      آقای علی! روی سخن با پزشکان عمومی نیست چون اونا کاری در حوزه تخصصشان نیست که بابتش زیر میزی بگیرن، ولی من که تو سیستم هستم میبینم اکثریت اینجورین البته قشر متخصص، پس لطفا نگویید توهین شده، من تکو توک دیدم که زیر میزی نمیگیرن یا اگه میگیرن از بقیه کمتر و یا از اونی که واقعا نداره زیر میزی نمیگیرن ولی این گروه بسیار اندکن
  • معصومه ولی پور ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
    40 2
    کاملا با حرف های آقای شریفی مقدم موافقم از شون تشکر میکنم امیدوارم تو راهی که قدم گذاشتید موفق باشید
  • عباس ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
    35 1
    با تشكر از اقاي شريفي مقدم.عالي بود
  • رحیم یاری ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
    39 3
    خیلی عالی بود از آقای شریفی مقدم ممنونم،واقعا اگه همه به حق واقعی خودشون قانع باشن چقد خوب میشه،مملکت گلستان میشه،اما افسوس که بعضی از این پزشکا اشتهای سیری ناپذیری به پول دارن و هیچ چیز تو دنیا براشون به اندازه پول مهم نیست حتی انسانیت،تو بیمارستانی که من کار میکنم یکی از متخصصین زنان با کمال پررویی و وقاحت در ملا عام جلوی دوربین بیمارستان و پیش سایر همراهان وبیماران از بیمار پول میگیره و خودشم میگه زیر میزی نیست رو میزیه!!!اگر هم ندین عمل نمیکنم.
  • محمد ابراهیم مومنیان ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
    38 1
    جناب شریفی مقدم عزیز درود بر شرافت و انسانیتت ،دوستان ظلم پرور نمیدانند طناب ظلم گاها از کلفتی پاره میگردد
  • مجید طاهری ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
    35 0
    جناب شریفی مقدم. درود بر غیرت و شرافت شما. ما را در این راه همراه خود بدانید. هر کاری لازمه بفرمائید تا انجام بدیم.
  • SALEHI ICU NURS ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
    36 1
    جناب شریفی مقدم عزیز درود بر شرافت و انسانیتت
  • Moin ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
    38 1
    سلام و درود بر شما كه عليرغم سكوت تنها سازمان حرفه اي پرستاري صداي اعتراض جامعه پرستاري را بگوش مسىولان ميرسانيد. باميد موفقيت شما وهمراهي و همدلي بيشتر جامعه پرستاري
  • فرشته ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
    42 3
    با سلام وخسته نباشید به همه همکاران عزیز امیدوارم مسئولین محترم نظام سلامت به درخواست پرستاران زحمتکش در ارتباط با تعرفه گذاری خدمات پرستاری جامه عمل پوشانده وحق این قشر زحمتکش کشور اسلامی ادا شود هر چه این کار به تعویق افتد زیان آن به بیماران برمیگردد کسی که زندگیش تامین است ودغدغه خاطر ندارد در کارش جدی تر میشود وانموقع است که میتوانید انتظار خدمات عالی برخورد عالی ومراقبت اصولی از بیماران را از جامعه پرستاری کسانیکه روز وشب بیوقفه درکنار عزیزان بیمار هستند را داشته باشید
  • ابوالفضل ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
    29 1
    با سلام خدمت همکاران.وتشکر از آقای شریفی مقدم و سایت سلامت نیوز.کاش آقای میرزا بیگی به خودش بیاد. واقعیتها رو گفتن
  • samira ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
    20 2
    با سلام ودرود خدمت شما مرد شریف... امیدواریم تا انتها همین گونه محکم وبا اراده پشتیبان حقوق ضایع شده ی پرستاران باشید متشکرم
  • پرستار تریاژ ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
    22 3
    با سلام.من نیز به عنوان یه عضو از جامعه پرستاری تاسف خود را از اینهمه تبعیض اعلام میکنم و به نظرم اینهمه تفاوت فاحش بین دریافت پزشک و کادر پرستاری کاملا غیر منطقی و غیر عقلانیست.اگر پرستار انگیزه کافی برای اجرای درمان متخصص یا پزشک عمومی نداشته باشد درمان تجویز شده متخصص هیچ کارایی نخواهد داشت. چه تفاوتی بین شب بیداری یک پزشک و یک پرستار است؟لطفا صدای مارا به گوش همه برسانید. در ضمن زیر میزی بین اکثریت پزشکان جریان دارد شاید درصد قلیلی هستن که درمان را بر درآمد اولویت میبخشند و زیر میزی نمیگیرند.لطفا رسیدگی شود. نظر من کاملا منطبق بر نظر عزیزان در نظام پرستاری است.
  • حسن ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
    27 2
    با سلام و تشکر از آقای شریفی و سایت سلامت نیوز مثلا طرح مقیمی راه انداختن .شب دکتره میخوابه تو خونش مریض بدخت تا صبح میمونه تو اورژانس.نمونش بیمارستان ولیعصر شهرستان رزن.فقط پول مقیمی به پزشکا اضافه شد.همین.برا مردم هیچ چی نداشته
  • بهرام ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
    27 1
    بادرود بر جناب آقای شریفی مقدم کسی که تا آخر به جامعه پرستاری وفادار است و مانند برخی اشخاص با گرفتن سمت در وزارت به پرستاران خیانت نکرد.ظلم پزشکان به جامعه سلامت با سرکیسه کردن بودجه وزارت مثل روز روشنه و جایی برای توجیه نداره.
  • مرتضی ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    23 3
    سلام و درود بر تمام عزیزانی ک در حوزه های مختلف تلاش میکنند تا جامعه پرستاری و پیراپزشکی ب حقوق خود برسند. امیدوارم تمام همکاران در حد توان خود در این زمینه تلاش کنند
  • سامان ۰۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    24 3
    سلام آقای شریفی مقدم هیچوقت دست از تلاش بر ندارید مطمئن باشید زحماتی که شما می کشید دیر یا زود به نتیجه می رسد
  • خدیجه ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    29 6
    من پرستار هستم و ده سالیه که با این جماعت پزشکان در ارتباط هستم و از نزدیک شاهد کارهایشان هستم، اکثر آنها بیمار رو که از در وارد میشود را به شکل تراول میبینن و متأسفانه نا بیمار پذیرش نشود و پول پرداخت نکند کاری برای وی انجام نمیدهند، بارها پیش اومده یه بیمار بی بضاعت مراجعه نموده و پزشک حاضر نشده اونو ببینه و وقتی پرستار فی سبیل الله کارشو انجام داده است، پرستار را تهدید نموده که دیگر این کارو تکرار نکند و اظهار داشته است اگر من اینجوری کار میکردم بجای خونه آنچنانی بالا شهر شابدوالعظیم خونه م بود، براستی! اینه اخلاق پزشکی؟! این همان سوگندی ست که یاد کرده اند؟! متاسفانه ایران بازار تجارت بزرگی برای پزشکان است، مورد داشتیم و شخصا به عینه دیدم در زمان طرحم در یکی از مناطق محروم ار بیمار شکستگی مهره کمری در سال 83 مبلغ 2500000 زیر میزی خواسته شده بود و بیمار با فروش تمام داراییش توانسته بود1500000 فراهم کند که پزشک راضی به عمل بیمار نشد و کل تنه بیمار را گچ گرفت و بیمار شب تا صبح ناله میکرد و من پرستار هر وقت میرفتم بالای سر بیمار برایش گریه میکردم و زجرشو با تمام وجود احساس میکردم و این در حالی بود که همان پزشک در آن زمان که حقوق من پرستار 130 هزار بود ماهی فقط 13 میلیون کارانه میگرفت، دیگه ما حقوق ثابت و زیر میزی و درآمد مطبشو در نظر نگیریم دقیقا حدود 100 برابر حقوق من کارانه اش بود در حالیکه کارانه من پرستار 30 تا 50 هزار بود، حال با این موارد عینی خودتون قضاوت کنید و ببینید این پول کلان باعث سنگدلی این قشر شده و بیمار رو به شکل ماکت میبینن فک نمیکنن اونم انسانه و روح و جسمو احساس دارد... حرف زیاد است و در قالب جمله نمیگنجد
  • مریم ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    25 3
    ما فقط خواهان اجرای حق قانونی خودمون قانون تعرفه گذاری که تصویب هم شده هستیم و این خواسته به حق چرا به مذاق یه عده خوش نمياد جای تعجب داره
  • حسین ۰۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۶
    25 4
    جناب آقای شریفی مقدم حرف دل مردم رو زدید متاسفانه عده ای از پزشکان فقط به دنبال کسب درامدهای نجومی هستن واصلا سلامت مردم براشون مهم نیست مساله ی زیرمیزی گرفتن پزشکان یک معضل فراگیر بین پزشکان شده که حیثیت جامعه پزشکی رو بین مردم زیر سوال برده...
  • مهدی ۰۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۶
    29 1
    از بازگو کردن واقعیت ها توسط اینجانب کمال تشکر رو دارم و برای اقای میرزابیگی واقعا متاسفم که بخاطر منافع خود به جامعه پرستاری ظلم می نماید....
  • یزدان ۰۶:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۶
    27 2
    کاش آقای میرزا بیگی که این همه دم از حقوق پرستاری میزنه دفاع محکمی میکرد ولی انگار ایشوندخوابیدن
  • mana ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۶
    18 3
    با سلام به همکاران عزیز سلامت نیوز و برنامه ثریا بابت این که تریبون بیطرف مردم هستند و با خداقوت به آقای شریفی مقدم که حق پدری بر جامعه پرستاری دارند.با حرفهای ایشان کاملا موافقیم
  • محمد نوحی ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۶
    24 4
    سلام علیکم ، سلام به همه انسانهای حقیقت جو ، از هر قشر وحرفه ، چه پرستاران محترم ، و چه پزشکان محترم .بنده ، نرسی هستم ، با سابقه حداقل 15 سال کار مستمر در بخشهای مختلف بیمارستانی تهران و شهرستانها .اینجانب دفاع و بیان درد های ناگفته پرستاران را از سوی اقای شریفی مقدم ، ستایش میکنم ، چه در این بیانیه فوق و چه در برنامه ثریا توهینی به کسی مشاهده نشد نمیادنم برخی دوستان پزشک چرا و کجا احساس اهانت داشتند ، به یاد دارم که ایشان دقیقا همان شب گفتند ، که پزشکان عمومی هم مثل پرساران مشگل دارند ، دکتر پزشکیان هم که در ان برنامه اذعان داشتند به بی عدالتی وتبعیض شدید در پرداختی های گروهای مختلف درمانی ، دیگ چرا برخی براشفته اند من نمیدانم .بهر صورت با اطمینان کامل فریاد میزنیم ، هیچ پرستاری قصد توهین به هیچ پزشک یا فرد دیگری را نداشته وندارد و نخواهد داشت ، فقط حقوق حقه ولی تضییع شده خود را فریاد میزند ، انهم از روی درد و نه تبلیغات و شعار .پس موضوع پزشکان خدوم وعزیز ومحترم با انصاف نیستند ، موضوع همان هفت درصد اقلیت متخصصینی هستند زیاده خواه ، مغرور و سودجو هستند بخش اعظم درامد های سیستم را طمع کارانه می بلعند .از برخی دوستان پزشک.هم درخواست میکنم ، از روی احساسات با این نداهای ، حق طلبانه ، برخورد نامناسب نکنند ، پرستاران و پزشکان در بیمارستان باید فقط وفقط یک هدف را در کنار هم دنبال کنند وان بیمار است ودرمان او .
  • رضا ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۶
    19 5
    جناب آقاى شريفى مقدم بخاطر اينکه حرف دل پرستارا رو زديد خيلى متشکرم به اميد روزى که افراد نالايق ....... از راس امور کنار روند و افراد شرافتمندى مثل شما جايگزين شوند...
  • فرهاد ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۶
    23 4
    با تشکر ازجناب شریفی مقدم. آقای شریفی مقدم هر انقلابی رهبری میخواهد رهبری انقلاب در پرستاری هم بطور مشخص با شماست. لطفا نا امید نشوید و بدانید جامعۀ پرستاری همیشه با شماست و ارج این فداکاریهای شما را میداند.با تمام وجود و توان در رکابتان هستیم.پرستاری امروز پر قدرت تر از همیشه و پر جرأتتر از همیشه است که قطعا عامل اصلی شمایید.زند باد شربفی مقدم زنده باد پرستاری.
  • فرشته ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۷
    19 6
    خط مقدم درمان پرستاری است برای پیروزی باید تمام امکانات و تجهیزات به خط مقدم مشرف شوند
  • جلال ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۷
    16 4
    ما از آقای شریفی مقدم حمایت می کنیم
  • مريم ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۷
    15 5
    از آقاى شريفى مقدم تشکر ميکنم حرف دل ما رو زدند.ازش حمايت ميکنم و به همه پرستارا ميگم با نشستن و دست رو دست گذاشتن کارى پيش نميره.ماهم بايد کارى کنيم.....
  • علی ۰۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    14 5
    استاد گرام آقای شریفی من یه پرستار هستم در یکی از شهرستانهای دور افتاده در قبال حرف های متین شما نمیتونم جمله ای به زبان بیارم ای کاش روبه روتون حضور داشتم و از نزدیک تشویقتون میکردم
  • مهدی ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    14 6
    آقای شریفی مقدم با سلام احترام بدانید ما پرستاران استان زنجان گوش به فرمان شماییم تا طومار بی عدالتی و........ پزشکان را درهم بپیچیم
  • saideh ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    13 4
    اقاي شريفي مقدم ما همراه شما هستيم
  • داود ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    13 5
    جناب آقای شریفی مقدم ، ما پرستاران کمال تشکرو قدر دانی را از زحمات بی شائبه شما داریم اجر کارتان با خدا . دوست داریم به شما خسته نباشید بگوییم ، و در ادامه راهتان همراهی ما را پذیرا باشید
  • nurse ۰۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    12 5
    آقای شریفی مقدم از شما حمایت میکنیم
  • جمال ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    10 5
    مطلب مهمی که مهمترازمسایل مالی درطرح سلامت بوده وآنرا غیرقابل هضم میسازد توهین وتحقیری است که به سایرزحمتکشان عرصه سلامت رواشده است لذااز دفاع منطقی وبزرگوارانه جنابعالی متشکر وآماده هرگونه تصمیم واقدام منطقی وعاجل میباشیم
  • صالح ۰۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۰
    11 5
    با سلام و خسته نباشید.آقای شریفی مقدم مرسی از اینکه پیگیرین.تو نظام سلامت ما فقط پزشکان عزیز حرف واسه گفتن دارن و به حساب میان بقیه کادر درمانی اصلا فقط به اسم کادر درمانند وگرنه در عمل اصلا حساب نمیان
  • قاسم ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۴
    6 6
    آقای شریفی ازتون حمایت میکنیم
  • دکتر ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۶
    3 3
    سلام دوستان این فقط یه نو ع به جون هم افتادن کادر درمانی کشورشامل پزشک و پرستار وغیره است آیا مسول کم درآمدی پرستاران عزیز یا بعضی از پزشکان ،پزشکان دیگرند ؟یا وضعیت کلی جامعه دخالت دارد؟
  • ارغوان ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۸
    7 2
    با عرض سلام, به نظر من صحیح نیست که اکثریت جامعه پزشکی را به چوب یک عده انسان بی وجدان که سوگند خودشان را فراموش کرده اند و درگیر امیال نفسانیشان شده اند . پزشکان زیادی هستند چه متخصص و چه عمومی که بدون کوچکترین چشم داشتی با اخلاص در دورترین نقاط این کشور با وجود تهدیدات فراوان جانی و مالی مشغول خدمت هستند. بسیاری از این عزیزان حتی جانشان را در جاده های این کشور برای رسیدن به محل کارشان از دست داده اند . بسیاری از پزشکان در زندانهای کشور با افرادی سر و کار دارند که اکثر جامعه از مصاحبت با آنها گریزانند. بسیاری تمام عمر خویش را وقف تحقیق و پژوهش کرده اند بسیاری بدون چشمداشت مادی به مداوای مستمندان, یتیمان و سالمندان بی پناه می پردازند. این حق جامعه پزشکی نیست که این گونه معرفی شود.
  • ملک محمد ۰۴:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
    4 3
    باتشکراز دست اندرکاران برنامه روشنگرانه ثریا وتشکرویژه ازجناب آقای شریفی مقدم.بهتره گروه کوچک و7درصدی که چپاول بیت المال براشون عادی شده کمی هم آستانه تحملشان روبالاببرند.