رئیس ستاد محیط زیست شهرداری تهران با اعلام اینکه استفاده از انرژی های نو و تجدید پذیر در دستور کار شهرداری قرار دارد، گفت: مصرف انرژی و سوخت فسیلی علت اصلی آلودگی هوا محسوب می شود.

سلامت نیوز: رئیس ستاد محیط زیست شهرداری تهران با اعلام اینکه استفاده از انرژی های نو و تجدید پذیر در دستور کار شهرداری قرار دارد، گفت: مصرف انرژی و سوخت فسیلی علت اصلی آلودگی هوا محسوب می شود.

علی محمد شاعری در گفت و گو با پانا، با اشاره به استفاده از انرژی های نو در شهر تهران اظهار داشت: استفاده از منابع انرژی‌ های پاک و تجدیدپذیر در حافظت از محیط ‌زیست اثرگذار است و این مساله در دستور کار ما قرار دارد.
رئیس ستاد محیط زیست شهرداری تهران گفت: با توجه به افزایش روزافزون جمعیت و محدود بودن منابع انرژی، باید به سمت استفاده از انرژی های نو برویم چرا که اگر به این سمت حرکت نکنیم با مشکل تأمین انرژی روبرو خواهیم شد و در واقع باید بپذیریم که منابع نفت و گاز که مهمترین منابع انرژی هستند محدود بوده و پایان می پذیرند.
وی با بیان اینکه شهر تهران ظرفیت خوبی برای استفاده از منابع انرژی‌ های تجدید پذیر دارد، تصریح کرد: همانطور که می دانید سوخت فسیلی آلودگی هوا را تشدید می کند و با توجه به ظرفیتی که کلانشهر تهران دارد، می توان از انرژی های نو به ویژه در مناطقی مانند فضاهای باز و بوستان ها بهره گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha