رییس سازمان نظام پزشکی کش.ر گفت: در راستای گام های بلند دولت در حوزه سلامت، منتظر شنیدن اخباری خوش در حوزه سلامت هستیم.

سلامت نیوز: رییس سازمان نظام پزشکی کش.ر گفت: در راستای گام های بلند دولت در حوزه سلامت، منتظر شنیدن اخباری خوش در حوزه سلامت هستیم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، دکتر علیرضا زالی در جلسه ستاد کشوری نظارت بر تعرفه ها که با حضور دکتر محمد باقر نوبخت معاون برنامه ریزی ونظارت راهبردی رییس جمهور، تشکیل شد، گفت: اجرای گام سوم طرح تحول سلامت مطالبه فروخفته مردم بود که با حرکت هوشمندانه دولت یازدهم و سخت کوشی وزیر بهداشت حاصل شد که نتایج آن اصلاحاتی است که در حوزه سلامت شاهد آن هستیم.

وی در ادامه افزود: این کار بعد از دو دهه مغفول ماندن علیرغم همه مشکلات دولت تدبیر و امید، اجرا شد و حرکتی مدبرانه و بخردانه تلقی می شود بیانگر همگرایی عناصر ذینفع در حوزه سلامت است.

زالی خاطر نشان کرد: فرآیند اصلاح تعرفه ها، با نگاه متفاوت انجمن های تخصصی بوده و حاکی از همگامی همه جامعه پزشکی است .

وی با اظهار امیدواری از ثبات اعتبارات در حوزه سلامت افزود: در شرایط فعلی با نگاه بلند دولت منتظر شنیدن اخباری خوش برای طرح های مترقی دولت خواهیم بود.

رییس سازمان نظام پزشکی اذعان داشت: تغییر کتاب ارزش گذاری نسبی خدمات که روش تعرفه را پس از 20 سال در کشور دچار تغییر کرد، نقطه آغازین نویدبخشی هم برای بیماران و هم برای جامعه پزشکی و در مجموع برای نظام سلامت کشور خواهد بود.امیدوارم همگامی بیش از گذشته مردم و جامعه پزشکی را به عنوان نمادی از یک حرکت خجسته اجتماعی شاهد باشیم.

گفتنی است در جلسه ستاد کشوری نظارت بر تعرفه که با حضور وزیر بهداشت در ستاد مرکزی وزارت بهداشت برگزار شد، معاون برنامه ریزی ونظارت راهبردی رییس جمهور، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رییس سازمان نظام پزشکی، رییس بیمه سلامت و معاونین وزارت بهداشت نیز حضور داشتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • رهگذر ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
    0 0
    گام سوم طرح بغض فروخفته مردم بود یا.... 1- سرازیر کردن حق مردم در جیب پزشکان 2- پاداش یک نهاد حاکمیتی به قانون گریزان 3- پنهان نمودن ضعف مدیریتی وزارت در اجرای قانون در زیر خروارها پول ملت 4- جریمه مالی مردم به سبب سالها سکوت و احترام به قشری خاص 5- افزایش شکاف طبقاتی قشر ی خاص با سایر افراد جامعه و زمینه سازی برای فخر فروشی و خود برتر بینی بیشتر ور در پایان به نظر می رسد هیئت دولت در مسیر در یافت اطلاعاتی یک سویه قرار گرفته و منابع اطلاعاتی خارج از سیستم پزشک سالار نداشته و گرنه این همه حمایت از طرحی یک سویه که تنها لباس زیبا برتن دارد واین نمی تواند نشانه عملکرد بر اساس تدبیر باشد