جانشین رئیس پلیس راه کشور از بارش باران در محورهای مواصلاتی 14 استان کشور خبر داد و گفت: استفاده از زنجیر چرخ در مسیرهایی که با لغزندگی مواجه شده، الزامی است.

سلامت نیوز: جانشین رئیس پلیس راه کشور از بارش باران در محورهای مواصلاتی 14 استان کشور خبر داد و گفت: استفاده از زنجیر چرخ در مسیرهایی که با لغزندگی مواجه شده، الزامی است.

سرهنگ صمد اسفندیاری در گفتگو با مهر با اشاره به اینکه در حال حاضر اکثر محورها در 14 استان کشور با بارش باران گزارش شده است، گفت: استان‌های اصفهان، خوزستان، مرکزی، همدان، گیلان، یزد، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، کرمانشاه، قزوین و قم با بارش باران مواجه شده است.

وی ادامه داد: محورهای غرب استان تهران، محور لردگان به بروجن در چهارمحال و بختیاری، همچنین محور بافق ـ سیرجان و شهر بابک در کرمان نیز با بارش باران همراه است.

جانشین رئیس پلیس راه کشور در رابطه با وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی، اضافه کرد: هم‌اکنون ترافیک باند جنوبی آزادراه تهران ـ کرج و کرج ـ قزوین نیمه سنگین است.

اسفندیاری با بیان اینکه وضعیت جوی و ترافیکی در سایر محورهای مواصلاتی آرام و روان است، خاطر نشان کرد: رانندگان حین تردد در جاده‌هایی که با بارش باران همراه شده است، تجهیزات ایمنی همچون زنجیر چرخ و وسایل گرمایشی لازم را به همراه داشته باشند. همچنین با رعایت سرعت مطمئنه، تردد کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha