سه‌شنبه ۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۳

این مرد پاکستانی مدتی در کشور آفریقایی \'توگو\' حضور داشت و اخیرا بعد از ابتلا به بیماری، به پاکستان منتقل و در بیمارستان بستری شد.یک مرد چهل ساله پاکستانی مشکوک به ابتلا به بیماری مهلک \'ابولا\' صبح امروز -سه شنبه - در یکی از بیمارستان های شهر \'فیصل آباد\' در ایالت پنجاب، جان خود را از دست داد.

ابولا به پاکستان رسید

سلامت نیوز :این مرد پاکستانی مدتی در کشور آفریقایی 'توگو' حضور داشت و اخیرا بعد از ابتلا به بیماری، به پاکستان منتقل و در بیمارستان بستری شد.یک مرد چهل ساله پاکستانی مشکوک به ابتلا به بیماری مهلک 'ابولا' صبح امروز -سه شنبه - در یکی از بیمارستان های شهر 'فیصل آباد' در ایالت پنجاب، جان خود را از دست داد.


به گزارش ایرنا به نقل از رسانه های پاکستان، اگر مرگ این مرد پاکستانی بر اثر بیماری ابولا تایید شود، این نخستین مورد تایید شده ابتلا و مرگ ناشی از این بیماری ویروسی مهلک در پاکستان خواهد بود.


منابع پزشکی پاکستان اعلام کرده اند اگرچه علائم بیماری این مرد پاکستان بسیار شبیه علائم مربوط به بیماری ویروسی ابولا بوده است اما برای اظهار نظر قطعی در این باره، باید تا چند روز آینده برای مشخص شدن جواب آخرین آزمایش های انجام شده بر روی این فرد صبر کرد.


این مرد پاکستانی مدتی در کشور آفریقایی 'توگو' حضور داشت و اخیرا بعد از ابتلا به بیماری، به پاکستان منتقل و در بیمارستان بستری شد.
ابولا تا کنون بیش از پنج هزار نفر را در کشورهای غرب آفریقا به ویژه سیرالئون، لیبریا و گینه به کام مرگ فرستاده است.


منابع پاکستان به علت سفر این شخص به توگو اشاره نکرده اند اما تعداد زیادی از نظامیان ارتش پاکستان برای شرکت در ماموریت های حفاظت از صلح سازمان ملل در کشورهای آفریقایی حضور دارند.


وزارت بهداشت پاکستان اعلام کرده است که این افراد بعد از بازگشت از ماموریت باید مدتی در قرنطینه باشند تا از سلامتی آنان اطمینان حاصل شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha