یک شنبه خود را با برنامه های راسو،صدای مشاور،زاویه پنهان و...سپری کنید.

راسو( یکشنبه21  مهر )
عنوان برنامه ای است از گروه صبحگاهی رادیو سلامت که هر روز به یکی از بیماریها و موضوعات پزشکی می پردازد . این برنامه یک شنبه با حضور آقای دکتر محمد حسین صالحی سورمقی عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران به موضوع کاربردها و محدویت های داروهای گیاهی  می پردازد . فراسو ساعت 15/8 پخش می شود.

  صدای مشاور
 عنوان برنامه ای است که هر روز به یکی از بیماریها و موضوعات پزشکی میپردازد این برنامه این برنامه یک شنبه با حضور آقای دکتر نوروزی اورولوگ  و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران  به موضوع عفونت دستگاه ادراری تناسلی  می پردازد . صدای مشاور هر روز ساعت 11 تا 12 پخش می شود .

گپ و گفت
عنوان برنامه ای است که هر روز با یکی از شخصیتهای مطرح عرصه های هنر ، پزشکی ، ورزشی و.... نشسته و با ورود به زندگی خصوصی آنها پی به عادات غذای ، بهداشتی و شخصی او می برد این برنامه فردا یک شنبه  با حضور آقای دکتر نعمت حسنی دکتر عمران و دانشیار دانشگاه شهید عباسپور  ساعت 05/9 پخش می شود  .

زاویه پنهان
برنامه زاویه پنهان عنوان برنامه ای است از گروه عصر گاهی رادیو سلامت که به بررسی آگهی ها و تبلیغات روزنامه ها و سایر رسانه ها درباره خدمات بهداشتی درمانی  با حضور کارشناسان و مسئولان می پردازد و توضیحات لازم را در ارتباط با صحت و سقم مطالب  بیان می کنند. این برنامه روز یک شنبه  با حضور آقای میر عبد الهی کارشناس رسانه به موضوع تبلیغات حوزه سلامت و رسالت رسانه می پردازد . زاویه پنهان روزهای یک شنبه ساعت 05/14 پخش می شود .
 

دوباره نگاه کن
عنوان برنامه ای است که با حضور روانشنا سان و کارشناسان به موضوع مهارتهای زندگی می پردازد . این برنامه فردا با حضور آقای تقوی روانشناس به مهارت کنترل استرس می پردازد . این برنامه روزهای یک شنبه به سردبیری خانم غیاثی ساعت 50/12 پخش می شود

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha