دختر جوان در حالی که برای رسیدن به محل کارش با عجله از خانه خارج شده بود گرفتار سرنوشت تلخی شد.

سلامت نیوز: دختر جوان در حالی که برای رسیدن به محل کارش با عجله از خانه خارج شده بود گرفتار سرنوشت تلخی شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه ایران، این حادثه هنگامی رخ داد که باران شدیدی در شهر رامسر باریدن گرفته و خیابان‌های شهر به زیر آب فرو رفته بود.

بنا بر این گزارش، در حالی که دختر 34 ساله رامسری با سرعت در حال حرکت بود ناگهان زمین زیر پایش سست شد، قدم آخر در زندگی‌اش را در جایی گذاشت که فکر می‌کرد زمین سفت است. دختر جوان در برابر دیدگان رهگذران فریادی زده و به داخل کانال آب فرو غلتید.

بلافاصله اکیپ‌هایی از امدادگران آتش‌نشانی خود را به محل حادثه در محل کمربندی، پایین‌تر از مسجد امام رضا(ع) رسانده و عملیات برای به دست آوردن ردی از او آغاز شد اما شدت بارش، جریان حرکت آب در محل حادثه را شدت بخشیده بود به طوری که امکان تجسس با مشکلاتی روبه‌رو بود.

دقایق بسرعت می‌گذشت و هر لحظه احتمال زنده‌گیری قربانی حادثه رنگ می‌باخت. وقتی امید‌ها برای نجات او از بین رفت قسمت‌های مختلف خروجی آب کانال از سوی مسئولان شهری رامسر مسدود شد تا اینکه تلاش‌های آنها جواب داد و با گذشت دو ساعت از وقوع حادثه جسد دختر جوان در حالی که به ریشه درختی گیر کرده بود از آب بیرون آورده شد.

براساس این گزارش، قربانی حادثه «رقیه حلاجیان» نام داشت و 34 سال داشت.

وی کارشناس ارشد و کارمند نمایندگی دارایی چابکسر بود.

یکی از بستگان رقیه حلاجیان- قربانی حادثه-  که هنگام وقوع حادثه همراهش بود، در این باره می‌گفت:  دیدم که او به داخل کانال آب پرت شد، کاری از دستم بر نمی‌آمد. خیلی لحظات بدی بود، از اینکه برای نجات او نتوانسته بودم کاری کنم زجر می‌کشم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha