سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، از ورود این کمیسیون به موضوع بررسی آلودگی آب تهران و برخی محصولات غذایی خبر داد.

سلامت نیوز: سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، از ورود این کمیسیون به موضوع بررسی آلودگی آب تهران و برخی محصولات غذایی خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، محمدحسین قربانی در مورد برخی اظهارنظرها نسبت به آلودگی آب تهران، افزود: به نظر می‌رسد این اظهارات کارشناسی نبوده و بر مبنای علمی صورت نگرفته است.

نوی ادامه داد: به طور حتم باید قبل از آنکه این‌گونه مباحث رسانه‌ای شده و منجر به تشویش اذهان عمومی شود ابتدا کارهای کارشناسی صورت گیرد و براساس ادله واقعی این اظهارات مطرح شود.

قربانی با بیان اینکه بارها تاکید کردم که مستندات علمی افراد نسبت به آلوده بودن آب تهران به کمیسیون بهداشت مجلس ارایه شود،‌ تصریح کرد: بدون‌شک به هر آزمایشگاهی برای تعیین میزان آلودگی آب تهران نمی‌توان اعتماد کرد و باید نهادهایی مثل مرکز تحقیقات یا مرکز پژوهش‌های مجلس با ورود به این موضوع بحث آلودگی آب را بررسی کنند.

وی یادآور شد: به طور حتم اگر آلودگی آب تهران تایید شود باید ضمن اطلاع‌رسانی به مردم، دستگاه‌های مربوطه را مجاب به رفع این معضل کرده تا در مسیر بهبود کیفیت آب حرکت کنند.

قربانی درباره صحبت‌های مطرح شده در خصوص آلوده بودن برخی محصولات غذایی در کشور، یادآور شد: اکنون تنها این اظهارات مطرح شده در حالی که هیچ مستنداتی برای تایید صحت آن ارایه نشده است و لذا نمی‌توان اکنون این موضوع را تایید یا تکذیب کرد.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، گفت: به طور حتم کمیسیون بهداشت در نخستین جلسه خود موضوع مطرح شده درباره آلودگی آب تهران و برخی محصولات غذایی را بر اساس مستنداتی که قرار است ارایه شود پیگیری خواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha