زن ۳۶ساله پس از کشتن دوقلوها با همسرش تماس گرفته و ماجرای قتل فرزندانش را به او اطلاع داده است.

سلامت نیوز: زن ۳۶ساله پس از کشتن دوقلوها با همسرش تماس گرفته و ماجرای قتل فرزندانش را به او اطلاع داده است.

به گزارش سلامت نیوز، روزنامه خراسان نوشت: ساعت 14:30 روزگذشته زنگ تلفن همراه قاضی ویژه قتل عمد به صدا درآمد و فرمانده کلانتری طبرسی جنوبی مشهد، وی را در جریان جنایتی هولناک قرار داد. سرهنگ توفیق حاجی زاده که به همراه عوامل تحت امرش و در پی تماس اهالی خیابان وحید در محل حضور یافته بود، دستور حفظ صحنه حادثه را صادر کرد و بدین ترتیب دقایقی بعد و با توجه به اهمیت ماجرا، «قاضی علی موحدی راد» برای بررسی موضوع به محل اعلام شده عزیمت کرد.

این گزارش حاکی است: پس از انجام بررسی های مقدماتی و همچنین اثربرداری از محل وقوع جنایت توسط ماموران بررسی صحنه جرم، «قاضی موحدی راد» دستور انتقال اجساد قربانیان این حادثه تاسف بار را به پزشکی قانونی صادر کرد و بازجویی از زن ۳۶ساله ادامه یافت. همچنین تحقیقات بیشتر در این باره مشخص کرد زن ۳۶ساله پس از کشتن دوقلوها با همسرش تماس گرفته و ماجرای قتل فرزندانش را به او اطلاع داده است.

بنابراین گزارش، بررسی های اولیه حاکی از آن است که مادر قربانیان این حادثه که امیرحسین و علی رضا نام داشتند از مدتی قبل دچار افسردگی های بعد از زایمان شده و ناراحتی های روحی پیدا کرده است در عین حال به دستور قاضی ویژه قتل عمد، وی برای انجام اقدامات درمانی به مراکز بیمارستانی معرفی شد و بدین ترتیب تحقیقات قضایی درباره این جنایت تکان دهنده ادامه یافت.


 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha