دهمین کنگره تغذیه ایران با شعار "جهش به سوی مرزهای دانش تغذیه" توسط دانشگاه علوم پزشکی تهران و انجمن تغذیه ایران از تاریخ 6 تا 9 آبان در محل هتل المپیک برگزار می شود.

دکتر "محمد جواد حسین زاده" مدیر اجرایی کنگره  در گفت و گو با ایرنا گفت، این کنگره با هدف کلی ارائه تازه های علم تغذیه، تبادل نظر متخصصین و کارشناسان علم و سایر علوم وابسته، ریشه یابی علل مشکلات تغذیه ای کشور و ارائه راه حل های مربوط به آن، ارائه آخرین دستاوردهای پژوهشی در زمینه غذا و تغذیه و ارائه پیشنهادهایی برای تدوین سیاست های آموزشی در زمینه علوم تغذیه برگزار می شود.
از برنامه های جانبی کنگره می توان از برگزاری کارگاه هایی با موضوع تغذیه در دوران بارداری و شیردهی، تغذیه با لوله، تغذیه و رژیم درمانی در بیماری قلب و عروق و تغذیه، آمادگی جسمانی و ورزش های هوازی و رژیم درمانی برای کنترل وزن نام برد.
تشکیل سمپوزیوم ها و میز گردهای تخصصی در ارتباط با محورهای اصلی کنگره که دارای امتیاز بازآموزی می باشد و برپایی نمایشگاهی به منظور ارائه فرآورده های صنایع غذایی، لوازم و دستگاه های مورد استفاده در روش های نوین آزمایشگاهی در تغذیه و مواد غذایی از دیگر برنامه هایی است که در جریان برپایی این کنگره به اجرا در می آید.
علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت اینترنتی http://nutrition2008.tums.ac.ir مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha