دوشنبه را با رادیو سلامت به استقبال سلامتی بروید.

فراسو( دوشنبه 22 مهر )
عنوان برنامه ای است از گروه صبحگاهی رادیو سلامت که هر روز به یکی از بیماریها و موضوعات پزشکی می پردازد . این برنامه دو شنبه با حضور آقای دکتر سعید قزوینیان جراح و متخصص مغز و اعصاب  به موضوع پیشگیری از سکته مغزی  می پردازد . فراسو ساعت 15/8 پخش می شود.

  صدای مشاور
 عنوان برنامه ای است که هر روز به یکی از بیماریها و موضوعات پزشکی میپردازد این برنامه این برنامه دو شنبه با حضور آقای پیوندی متخصص گوش و گلو بینی  و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران  به موضوع  سینوزیت می پردازد . صدای مشاور هر روز ساعت 11 تا 12 پخش می شود .

گپ و گفت
عنوان برنامه ای است که هر روز با یکی از شخصیتهای مطرح عرصه های هنر ، پزشکی ، ورزشی و.... نشسته و با ورود به زندگی خصوصی آنها پی به عادات غذای ، بهداشتی و شخصی او می برد این برنامه فردا دو شنبه  با خانم کتایون حسین زاده کارشناس ارشد ادبیات نمایشی  ساعت 05/9 پخش می شود  .

طبیعت شفابخش
 عنوان برنامه ای است که به معرفی طب سنتی و گیاهی می پردازد و به اشکالات شیوه خدمات توسط عطاریها و موانع موجود بر سر ارائه خدمات دانشگاهی می پردازد . طبیعت شفا بخش فردا با حضور آقای گرزن کارشناس گیاهان سنتی به بررسی خواص نعنا  و ویتامینهای سیب و تاریخچه طب در بابل مپردازد . این برنامه دو شنبه ها ساعت 05/14 پخش می شود .
نقد سلامت
عنوان برنامه ای است از گروه عصر گاهی رادیو سلامت که به نقد عملکرد سازمان ها و نهادهای مرتبط با نظام سلامت می پردازد . این برنامه روز دو شنبه با حضور یکی از مسئولین بهزیستی و دبیر ستاد بهسازی معابر شهرداری تهران به موضوع بهسازی معابر شهری برای معلولان می پردازد. نقد سلامت به سردبیری زهرا کاظمی  روز دوشنبه ساعت 15 تا 16 پخش می شو

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha