برخی از مردم صبحانه، ناهار یا شام خود را در رختخواب می‌خورند و بعد از صرف غذا، محل خواب خود را تمیز نمی‌کنند که این موجب ورود سوسک و مورچه به رختخواب می‌شود. قطره‌های آب میوه، چای شیرین، خورده‌های نان و پنیر که بر روی تشک یا ملحفه ریخته می‌شوند، غذای مورد علاقه این حشرات است.

سلامت نیوز :غذا خوردن در رختخواب لذت بخش است اما رعایت نکردن اصول بهداشتی باعث به تکثیر حشرات و ایجاد سوء هاضمه می‌شود. 

به گزارش فارس، شاید صبحانه خوردن در رختخواب وسوسه برانگیز باشد اما بهتر است اصول بهداشتی را رعایت کنید.
یک شرکت خدمات خانگی در آمریکا هشدار داد غذا خوردن در رختخواب موجب تکثیر حشرات و میکروب می‌شود؛ «کادی دولود» سخنگوی این شرکت گفت: برخی از مردم صبحانه، ناهار یا شام خود را در رختخواب می‌خورند و بعد از صرف غذا، محل خواب خود را تمیز نمی‌کنند که این موجب ورود سوسک و مورچه به رختخواب می‌شود.


قطره‌های آب میوه، چای شیرین، خورده‌های نان و پنیر که بر روی تشک یا ملحفه ریخته می‌شوند، غذای مورد علاقه این حشرات است.


به گفته «کادی دولود» از خوردن وعده‌های غذایی در محل خواب باید اجتناب شود زیرا اگر بهداشت رعایت نشود باعث بیماری می‌شود.
اما باید توجه داشته باشید محل خواب کسانی مانند بیماران که مجبور به خوردن غذا در رختخواب هستند باید پس از مصرف غذا یا حداقل هر دو روز یک بار، به دقت تمیز شود.
غذا خوردن یکی از لحظه‌های مهم در شبانه روز هر فرد است که دوست دارد در جای تمیز و به راحتی غذای خود را میل کند اما باید بدانید غذا خوردن در رختخواب باعث می‌شود روی مواد غذایی که می‌‌خورید تمرکز نداشته باشید.
افرادی که اغلب در رختخواب غذا می‌خورند مشغول نگاه کردن به تلویزیون هم هستند و توجهی به غذایی که می‌خورند، ندارند؛ این افراد معمولاً غذای خود را زود تمام می‌کنند بدون اینکه متوجه غذایی که خورده‌اند، باشند و زود احساس سنگینی می‌کنند؛ باید توجه داشت تند غذا خوردن باعث سوء هاضمه نیز می‌شود.
غذا خوردن در رختخواب لذت بخش است اما در صورتی که اصول بهداشتی رعایت شود و به آنچه می‌خوریم، توجه داشته باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha