مسعود ثقفی، سخنگوی اداره کل آموزش و پرورش تهران در گفت‌وگو با فارس و با اشاره به توزیع شیر در مدارس تهران، اظهار داشت: تا کنون 5 میلیون لیوان شیر در مدارس تهران توزیع شده است.

سلامت نیوز :سخنگوی اداره کل آموزش و پرورش تهران با بیان اینکه تا کنون 5 میلیون لیوان شیر در مدارس تهران توزیع شده است، گفت: روزانه 900 هزار قوطی شیر باید در مدارس تهران توزیع شود. 


مسعود ثقفی، سخنگوی اداره کل آموزش و پرورش تهران در گفت‌وگو با فارس و با اشاره به توزیع شیر در مدارس تهران، اظهار داشت: تا کنون 5 میلیون لیوان شیر در مدارس تهران توزیع شده است.
وی افزود:‌ از ابتدای شروع توزیع شیر، در 12 منطقه تهران شیر رایگان توزیع شده است و در مناطق 4،5 و 8 نیمی از مدارس شیر دریافت کردند و در مناطق 7،2،6 و 13 هم در هفته جاری شیر رایگان توزیع می‌شود.
ثقفی با بیان اینکه تعداد دفعات توزیع شیر در مدارس تهران 70 نوبت در نظر گرفته شده است، خاطر نشان کرد: روزانه 900 هزار قوطی شیر باید در تهران توزیع شود که این موضوع با این فرض است که کارخانه‌ شیر با تأمین شیر، مشکلی نداشته باشد.
وی با بیان اینکه تا پایان هفته جاری تمامی مناطق شیر رایگان را دریافت خواهند کرد، تصریح کرد: اکنون 12 منطقه شیر رایگان دریافت کرده‌اند و تا پایان هفته، تمام مدارس مناطق تهران شیر رایگان دریافت خواهند کرد.
ثقفی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به مخاطبان دریافت شیر رایگان در مدارس تهران گفت: دانش‌آموزان دختر و پسر مقاطع ابتدایی و متوسطه اول دولتی و غیر دولتی، مراکز کودکان بی‌سرپرست، پیش‌دبستانی‌های زمینه، همزمان با مدارس ابتدایی دولتی و کارکنان شاغل در این واحدهای آموزشی تحت پوشش شیر مدارس هستند.
وی افزود: این در حالی است که سال گذشته 20 نوبت شیر در تهران توزیع شده است و امسال باید 70 نوبت شیر تا پایان سال تحصیلی توزیع شود.
سخنگوی اداره کل آموزش و پرورش تهران ادامه داد: در برخی مناطق توزیع شیر دیرتر آغاز شده است و در مناطقی که توزیع دیرتر انجام شده است، تعداد دفعات توزیع شیر نیز دیرتر به پایان خواهد رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha