سلامت نیوز :مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت:‌ به دنبال ایجاد برنامه‌ای منسجم در طول سال هستیم تا با همکاری نهادهای مختلف، دانش‌آموزان را برای مقابله با حوادث آموزش دهیم.
 

به گزارش  خبرگزاری فارس،‌ اسفندیار چهاربند مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران امروز در مراسم شانزدهمین زنگ زلزله و ایمنی مدارس که در دبیرستان دخترانه دوره اول عفاف منطقه 2 تهران برگزار شد، در سخنانی اظهار داشت: ما بر روی کره زمینی زندگی می‌کنیم که در درون خود فعل و انفعالاتی دارد که می‌تواند برای ساکنین خود ایجاد مشکل کند.

وی ادامه داد: شهر تهران در یک موقعیتی قرار دارد که به لحاظ استعدادهای درونی زلزله، دارای شرایط خاصی است و هشدار می‌دهد که باید خودمان را آماده کنیم و این آمادگی نیازمند مانور است.

چهاربند افزود: این آمادگی‌ها کمک می‌کند آسیب‌های ناشی از این وقایع به حداقل برسد چرا که زلزله می‌تواند فاجعه انسانی به وجود آورد و برای کشور هزینه‌ ایجاد کرده و مشکلات مختلف به وجود آورد.

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران یادآور شد:‌ در وقوع چنین حوادثی ایجاد آمادگی روحی و اقدامات لازم می‌تواند موثر بوده که بخشی به مهارت‌های انسانی و هوشیاری افراد و دیگری به استحکام بناها و فضا مربوط است و امیدواریم ظرف چند سال آینده تمام مدارس شهر تهران را به مدارس امن تجهیز کنیم.

به گزارش فارس، چهاربند خاطر نشان کرد: امروز این مانور انجام شد اما یک برنامه متوالی مستمر در طول سال با نهادهای مختلف انجام می‌دهیم تا تدابیر لازم در جهت مواجه با بلایای طبیعی انجام شود و محیط‌های آموزشی ما امن باشد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha