شنبه ۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۳

سلامت نیوز:پسری جوان که به‌خاطر اعتیاد شدید به موادمخدر صنعتی، پدر خود را به قتل رسانده بود توسط کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان‌رضوی دستگیر شد.
به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی معاونت اجتماعی پلیس آگاهی ناجا، زنی 56ساله آخرین‌روزهای آبان به پلیس آگاهی خبر داد همسرش به‌دست فرزندشان به قتل رسیده است. پس از طرح این ‌موضوع، پرونده‌ای با عنوان قتل تشکیل شد و رسیدگی به آن در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.


کارآگاهان در جریان تحقیقات خود فهمیدند حسین 64ساله به دست پسر خود که علی نام‌ دارد به قتل رسیده است. همسر مقتول توضیح داد: «پسرمان علی که اعتیاد شدید به موادمخدر صنعتی دارد، ساعت19، بیست‌وهشتم‌آبان از من درخواست پول کرد تا موادمخدر بخرد اما شوهرم در حمایت از من با او مشاجره کرد و درگیری فیزیکی به وجود آمد.»


این زن در ادامه گفت: «درگیری شدید شد و پسرم با مشت، لگد و چوب به پدرش ضرباتی زد که باعث بیهوشی او شد. من که به‌شدت ترسیده بودم با اورژانس تماس گرفتم. پیکر نیمه‌جان همسرم توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد اما حسین با وجود عمل جراحی و مداوا توسط تیم پزشکی به‌علت شدت جراحات وارده، در بیمارستان فوت شد.»


متهم به قتل فراری شده بود به همین سبب افسران ویژه مبارزه با قتل سعی کردند ردی از او به‌دست بیاورند.


سرهنگ بیدمشکی - رییس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی- در این‌باره گفت: «دستگیری متهم به‌صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت و گروهی از کارآگاهان، محل‌های تردد قاتل را شناسایی و او را پس از چهارروز کار اطلاعاتی در حالی‌که قصد داشت به استان‌های همجوار فرار کند، ‌دستگیر کردند. متهم نیز در بازجویی‌های به‌عمل‌آمده به‌صراحت به قتل پدرش اعتراف کرد.»


سرهنگ بیدمشکی با بیان اینکه اعتیاد به موادمخدر ریشه بسیاری از ناهنجاری‌ها و آسیب‌هاست، گفت: «فرهنگ‌سازی و ارتقای باورهای دینی و اعتقادی می‌تواند در این مسیر کارساز باشد و تقویت ارتباط‌های عاطفی بین اعضای خانواده و توجه به ارزش‌های اخلاقی و معنوی می‌تواند اعتمادبه‌نفس معتادان را بالا ببرد و برای بازگرداندن آنها به آغوش جامعه مثمرثمر واقع شود.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha