سلامت نیوز:نایب رییس کمیسیون ویژه اقتصادی مجلس شورای اسلامی از پایدار شدن منابع بودجه ای برنامه تحول نظام سلامت خبر داد.
به گزارش ایسنا "محمد رضا پورابراهیمی" در مراسم افتتاح اولین پایگاه سلامت دهان و دندان شهر کرمان، اظهار کرد: خوشبختانه با نگاه مثبتی که بین مجلس و دولت حاکم است، به زودی در قالب احکام طرح انضباط مالی شاهد پایدار شدن منابع برنامه تحول نظام سلامت در نظام بودجه ای خواهیم بود.


نایب رییس کمیسیون ویژه اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: منابع بودجه‌ای برنامه تحول نظام سلامت از محل هدفمندی یارانه ها، مالیات بر ارزش افزوده و منابع سنواتی وزارت بهداشت، تامین می شود.


پورابراهیمی با بیان اینکه باید بخشی از منابع مالی وزارت بهداشت و درمان صرف پیشگیری از بیماری ها شود، بیان کرد: راه اندازی اولین پایگاه سلامت دهان و دندان شهر کرمان می تواند در پیشگیری از بیماری های دهان و دندان و تحمیل هزینه های سنگین به خانواده ها جلوگیری کند.


نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در حال حاضر یکی از خیران شهر کرمان حاضر به در اختیار قرار دادن مکانی برای راه اندازی دومین پایگاه سلامت دهان و دندان در یکی از مناطق محروم شهر کرمان است، خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی از کلیه طرح ها و لوایح مرتبط با حوزه سلامت مردم حمایت می کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha