معاون پیش‌دبستانی و دانش‌آموزی سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر از آمادگی این سازمان برای ارائه آموزش‌های بشردوستانه به کودکان کار خبر داد.

سلامت نیوز: معاون پیش‌دبستانی و دانش‌آموزی سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر از آمادگی این سازمان برای ارائه آموزش‌های بشردوستانه به کودکان کار خبر داد.

سعید بابایی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه به زودی کانون غنچه‌های هلال خارج از مهدکودک‌ها افتتاح خواهد شد، گفت: پیش از این تنها خردسالانی که در مهدکودک‌ها حضور داشتند می‌توانستند از آموزش‌های امدادی و بشردوستانه این سازمان در قالب کانون‌ها غنچه‌ها بهره‌مند شوند اما در حال حاضر با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته کودکانی که به مهدکودک نمی‌روند نیز می‌توانند این آموزش‌ها را فرا بگیرند.

وی با بیان اینکه جزییات تکمیلی این افتتاح کانون‌ها متعاقبا و در زمان افتتاح اعلام می‌شود، در مورد ورود سازمان جوانان به آموزش کودکان کار گفت: از لحاظ سازمانی، بهزیستی متولی از حمایت از کودکان کار است. سازمان جوانان نیز می‌تواند با کمک اعضای جوان، نقشی در آموزش این کودکان ایفا کند.

معاون پیش‌دبستانی و دانش‌آموزی سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر همچنین از اعلام آمادگی این سازمان برای تاسیس کانون‌های مختلف در مراکز نگهداری این کودکان خبر داد و گفت: سازمان جوانان می‌تواند در راستای انجام اقدامات خیرخواهانه خود، کانون‌های مختلف به منظور ارائه خدمات و آموزش در زمینه‌های خیرخواهانه در مراکز نگهداری این کودکان دایر کند.

به گفته بابایی در صورت اعلام آمادگی مراکز نگهداری این کودکان، سازمان جوانان در کمترین فرصت، این کانون‌ها را در راستای آموزش بهتر کودکان کار ایجاد خواهد کرد.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha