سلامت نیوز: رییس كل سازمان نظام پزشكی با اشاره به حادثه ی اسید پاشی شب گذشته روی مدیر بیمارستان ضیائیان گفت: از مسئولین قوه قضائیه و نیروی انتظامی خواستار رسیدگی هرچه سریعتر به این موضوع و برخورد با متخلفان این رفتار جبرآمیز علیه جامعه خدوم پزشکی هستیم.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پزشکی. دکتر علیرضا زالی در خصوص حادثه ی اسید پاشی که شب گذشته برای مدیر بیمارستان ضیائیان رخ داده است اظهار داشت: جامعه پرافتخار پزشكی كشور كه در سالهای اخیر تلاش های فراوانی در عرصه خدمت رسانی به آحاد مردم انجام داده است و جزو گروه های ایثارگر بوده که در کنار مردم بودن را برای خود افتخار می داند و روا نیست که افرادی با مورد هدف قراردادن اعضای این جامعه امنیت روحی و جسمی آنها را به مخاطره اندازند.

وی با بیان اینکه ایشان یکی از مدیران موفق، دلسوز، خدوم و پرتلاش هستند تصریح کرد: یکی از ویژگی های مثبت این پزشك پیگیری امر درمان و رفع مشکلات بیماران است که در زمان مدیریت ایشان، بیمارستارن ضیائیان که یکی از بیمارستان های واقع در مناطق محروم تهران است، پذیرای مردم کم درآمد بوده و به دلیل ابتکارات مدیریتی نامبرده، علی رغم مشکلات این بیمارستان، ایشان مساعی شبانه روزی در رفع مشکلات بیماران و مسائل مدیریتی داشته اند که این امر بحث پیگیری موضوع را دو چندان می نماید. 

 دكتر زالی با تاکید بر اینکه عاملان این عمل غیرانسانی باید هر چه زودتر شناسایی و محاکمه شوند افزود:از مسئولین قوه قضائیه و نیروی انتظامی خواستار رسیدگی هرچه سریعتر به این موضوع و برخورد با متخلفان این رفتار جبرآمیز علیه جامعه خدوم پزشکی هستیم.

وی با بیان اینکه در شرایط فعلی ، بیش از هر زمان دیگری نیازمند فرآیندهای اهتمام بر كرامت جامعه پزشكی هستیم ؛خاطرنشان کرد: پزشکان و پرستاران مراکز درمانی در موارد زیادی با مشکلات امنیتی مواجه می شوند لذا خواستار این هستیم که امنیت این افراد با همکاری نیروی انتظامی بیش از گذشته تأمین شود.

 رئیس کل سازمان نظام پزشکی با اشاره به اینكه در سالهای گذشته علی‌رغم ناملایمات و سختی ها و همچنین رفتارهای جبرآمیز و یكطرفه با جامعه پزشكی، این قشر صبورانه در كنار مردم بوده است ،عنوان كرد: جامعه پزشكی در كنار مردم بودن را به هیچ جنبه دیگری نفروخت و نگاهش به سلامت از منظر تعهد اجتماعی بوده است و با شرافت حرفه ای پرچم خدمت رسانی به مردم را به عنوان یكی از گروه های مرجع اجتماعی به اهتزاز درآورده است ؛لذا نباید افرادی سودجو با اعمال غیر اخلاقی امنیت روحی و جسمی این قشر خدوم را مخدوش کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha