وزیر بهداشت آخرین وضعیت دکتر انوری مدیر بیمارستان ضیائیان که شب گذشته مورد اسیدپاشی قرار گرفته بود را تشریح کرد.

سلامت نیوز: وزیر بهداشت آخرین وضعیت دکتر انوری مدیر بیمارستان ضیائیان که شب گذشته مورد اسیدپاشی قرار گرفته بود را تشریح کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، دکتر سید حسن هاشمی در حاشیه اولین اجلاس مدیران پرستاری دانشگاه‌ها و بیمارستان‌های دولتی سراسر کشور و در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره علت اسیدپاشی به دکتر انوری گفت: علت این حادثه را پلیس تهران باید پیگیری و اعلام کند اما آنچه که مهم است باید اطلاع رسانی به صورتی صحیح انجام شود تا نگرانی ایجاد نکند.

وی در توضیح وضعیت عمومی دکتر انوری نیز گفت: چشم راست وی خوب است و مشکلی ندارد اما در چشم چپ مشکلاتی ایجاد شده که شب گذشته مورد جراحی قرار گرفت و امیدواریم هرچه سریعتر بهبودی حاصل شود. البته بخشی از بدن و صورت وی نیز دچار سوختگی شده است.

هاشمی ادامه داد: واقعیت آن است که نیاز است ما با یکدیگر بیشتر صحبت کنیم؛ اینجا مبحث فرهنگ اهمیت می‌یابد. هرجامعه‌ای به فرهنگ نیاز دارد. کسانی که تریبون در اختیارشان است باید جامعه پزشکی را تکریم کنند. فریاد زدن برخی از مشکلات از تریبون‌های عمومی کار درستی نیست چرا که ممکن است سبب شود افراد کارهای نابهنجار انجام دهند. در مجموع مسلم آن است که در حوزه فرهنگ نیازمند تلاش بیشتری هستیم.

هاشمی گفت: به عنوان کسی که وقت خود را در خدمت بیماران در جنوبی ترین نقطه تهران قرار داده (دکتر انوری در بیمارستان ضیائیان) برای عیادت از وی حاضر شدم.

دکتر انوری قربانی اسیدپاشی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha