قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه از اجرای طرح تحول موقوفات درمانی کشور به منظور ساماندهی موقوفات درمانی و ارائه خدمات بیشتر به مردم خبر داد.

سلامت نیوز: قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه از اجرای طرح تحول موقوفات درمانی کشور به منظور ساماندهی موقوفات درمانی و ارائه خدمات بیشتر به مردم خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، عبدالرضا عابد با بیان اینکه وقف، سهم بالایی در ارائه خدمات درمانی به آحاد مختلف مردم دارد، افزود: به منظور اجرای منویات مقام معظم رهبری و تأکیدات نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف نسبت به اجرای امینانه نیات واقفان در حوزه بهداشت، درمان و سلامت، سازمان اوقاف در نظر دارد در راستای ایجاد زیر ساخت‌های لازم در حوزه درمان، بهداشت و تحقیقات پزشکی نسبت به ساماندهی وضعیت موقوفات درمانی کشور و احیای رقبات آنها ، طرح تحول موقوفات درمانی را به اجرا در آورد.

قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه تاکید کرد: بر اساس این طرح معاون اوقافی، حقوقی و امور مجلس این سازمان، موظف به اجرای طرح تحول موقوفات درمانی کشور و رقبات وابسته به آن شده است.

عابد افزود: طرح تحول موقوفات درمانی کشور و رقبات وابسته نیازمند جدیت و همکاری مجموعه‌های مرتبط و اخذ مشارکت از بخش خصوصی است.

عابد خاطرنشان کرد  مجموعه مدیران ستادی، استانی و روسای ادارات شهرستان‌ها و همکاران فعال در مجموعه بنیاد توسعه و عمران موقوفات کشور به منظور اجرایی شدن این طرح با معاونت اوقافی، حقوقی و امور مجلس همکاری خواهند داشت.

قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه اضافه کرد: ساخت دو بیمارستان تخصصی سرطان در استان‌های تهران و فارس، مشارکت در ساخت بیمارستان ویژه سلول درمانی و ناباروری پژوهشگاه رویان در تهران و برنامه‌ریزی برای احداث بیمارستان ویژه سوانح سوختگی و همچنین بیماران اعصاب و روان و انعقاد تفاهمنامه مشترک با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از اقدامات اخیر سازمان اوقاف در تحول موقوفات درمانی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha