سلامت نیوز:مدیر كل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی گفت: تا پایان سال 94 تمامی مراكز درمانی  تامین اجتماعی درسطح کشور مجهز به سیستم یكپارچه بیمارستانی (HIS) خواهد شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر مهدی درخشان درهمایش سراسری سیستم یكپارچه بیمارستانی (HIS) كه در مشهد برگزار شد، با اشاره به لازم الاجرا بودن این سیستم در مراكز تابعه سازمان، افزود: در حال حاضر این سیستم در سه  بیمارستان فیاض بخش تهران، 17 شهریور مشهد و حضرت رسول اکرم (ص) رشت  و 5 مرکز درمانی سرپایی مستقر شده است.
وی اظهار داشت: با استقرار این سیستم سرعت و دقت ارائه خدمات به بیماران رشد چشم گیری خواهد داشت و مدیران ارشد سازمان قادر خواهند بود به اطلاعات تمامی مراکز درمانی سازمانی دسترسی داشته باشند.
وی با بیان اینکه این سیستم تحولی در نظارت  و بهبود مستمر خدمات ایجاد خواهد کرد گفت:  اصلاح فرآیند های  مدیریتی ، امری مهم و ضروری برای ارائه و بهره مندی هرچه بیشتر بیمه شدگان از خدمات خواهد بود .
  مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی نیز اظهار داشت : سیستم یكپارچه بیمارستانی (HIS) با ایجاد زبانی مشترك در پیشبرد اهداف سازمانی سهم بسزایی خواهد داشت و می تواند گام مهمی در انسجام اطلاعات بیماران و كوتاه شدن سیر درمان برای بهره مندی بیشتر بیمه شدگان از خدمات باشد.
وی با اشاره به اینکه در دسترس بودن اطلاعات نقش مهمی در تصمیم گیری ها خواهد داشت، افزود: افتخار آن را داریم كه به عنوان دومین مركز، طی 22 روز كار شبانه روزی در بیمارستان 17شهریور مشهد و 7 روز تلاش در پلی كلینیك تخصصی شهید فاتق این سیستم را راه اندازی و به بهره برداری رساندیم تا گام موثری در اجرای هدفمند كردن  ارائه خدمات به بیمه شدگان برداریم .
مدیر عامل شركت خدمات ماشینی  تامین نیز با اشاره به  قدمت 50 ساله تكنولوژی در سازمان تامین اجتماعی اذعان داشت : این اتفاق در نوع خود بی نظیر و در عین حال بسیار مشكل خواهد بود .
 مهندس حسینی از زیرساخت های لازم برای راه اندازی هرچه بهتر این سیستم خبر داد و افزود : شركت خدمات ماشینی تامین به عنوان مجری طرح ، با تبادل تجربه در همواركردن مشكلات احتمالی ، در اجرای بهتر این طرح از هیچ كوششی دریغ نخواهد كرد و امیدواریم تا با همكاری همه واحدهای ستادی ، این هدف بزرگ و ملی را به بهترین نحو ممكن به انجام برسانیم . 



برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha