طی چند روز گذشته، حمله هایی با چاقو به ۶ خانم در جهرم (استان فارس) صورت گرفت که گفته شده ۵ نفر ازاین خانم ها دانشجو هستند. فرماندار و رییس شورای تامین شهرستان جهرم (استان فارس) گفت: در کمتر از 72 ساعت، نیروهای امنیتی و انتظامی عاملان حمله به بانوان در جهرم را دستگیر کردند.

عوامل حمله با چاقو به زنان در جهرم دستگیر شدند

سلامت نیوز: طی چند روز گذشته، حمله هایی با چاقو به ۶ خانم در جهرم (استان فارس) صورت گرفت که گفته شده ۵ نفر ازاین خانم ها دانشجو هستند.
فرماندار و رییس شورای تامین شهرستان جهرم (استان فارس) گفت: در کمتر از 72 ساعت، نیروهای امنیتی و انتظامی عاملان حمله به بانوان در جهرم را دستگیر کردند.

حجت الله رضایی شنبه شب در گفت وگو با ایرنا، با بیان اینکه این عوامل ناامنی با تلاش نیروهای امنیتی سپاه ، اطلاعات، انتظامی، قضایی و بسیج دستگیر شدند، تصریح کرد: متهمان حمله به چند نفر از بانوان این شهرستان به هیچ ارگان و نهادی وابسته نیستند و ادعای رسانه های بیگانه در این ارتباط بی اساس و کذب محض است.

وی افزود: دستگیر شدگان به عمل قبیح خود اقرار کرده و در حال حاضر تحت نظارت دستگاه انتظامی و قضایی هستند.

رییس شورای تأمین شهرستان جهرم ضمن تشکر از نیروهای خدوم اطلاعاتی، انتظامی و بسیج تأکید کرد که با هرگونه ناامنی و کسانی که قصد اخلال در نظم عمومی را داشته باشند به شدت برخورد خواهیم کرد.

عوامل حمله با چاقو به زنان در جهرم دستگیر شدند

روزنامه خراسان هم به نقل از ایرنا نوشت:‌ حجت ا... رضایی سرپرست فرمانداری ویژه جهرم اظهار کرد: ضارب به عمل قبیح خود مبنی بر حمله با چاقو به چند زن اقرار کرده و در حال حاضر تحت نظارت دستگاه انتظامی و قضایی است.

 طی چند روز گذشته، حمله هایی با چاقو به ۶ خانم در جهرم صورت گرفت که گفته شده ۵ نفر ازاین خانم ها دانشجو هستند.

شهرستان جهرم در 193 کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • قنبری ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۰
    0 0
    فقط اعدام همین