عضو هیات مدیره کانون عالی کارفرمایان کشور ضمن مخالفت با طرح ادغام منابع درمانی صندوقهای بیمه ای گفت: به جای ادغام، دولت بدهی خود را به تامین اجتماعی پرداخت کند.

مخالفت کارفرمایان با ادغام منابع درمانی صندوقهای بیمه ای

سلامت نیوز: عضو هیات مدیره کانون عالی کارفرمایان کشور ضمن مخالفت با طرح ادغام منابع درمانی صندوقهای بیمه ای گفت: به جای ادغام، دولت بدهی خود را به تامین اجتماعی پرداخت کند.

محمد عطاردیان در گفتگو با مهر افزود: با طرح ادغام منابع درمانی که مدتی است از سوی نمایندگان مطرح شده به شدت مخالف هستیم و اموال تامین اجتماعی متعلق به بیمه شدگان و کارگران است.

وی با اشاره به اینکه بیمارستانهای تامین اجتماعی با پول کارگر و کارفرما احداث شده است، تاکید کرد: نباید با تصویب و اجرای این طرح بیمارستانها به وزارت بهداشت منتقل شود.

عضو هیات مدیره کانون عالی کارفرمایان کشور به بدهی دولت به تامین اجتماعی اشاره کرد و گفت: دولت 60 تا 70 میلیارد تومان به سازمان تامین اجتماعی بدهکار است و به جای این طرح بیاید بدهی سازمان را پرداخت کند نه اینکه به میزان بدهی های قبلی اضافه شود.

عطاردیان گفت: مشخص نیست چه کسانی این طرح را مطرح کرده اند نمایندگان مجلس خودشان بیمه تامین اجتماعی ندارند نمی دانند که بیمه شدگان این سازمان با چه مشکلاتی مواجه هستند.

به گفته وی، امیدواریم این طرح در مجلس حذف شود تا بیمه شدگان بتوانند متناسب با حق بیمه ای که پرداخت می کنند خدمات درمانی دریافت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha