دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۲
کد خبر: 129528

وزیر بهداشت ضمن اشاره به ارتباط تنگاتنگ وزارت بهداشت با جمعیت هلال احمر درباره رئیس جدید این سازمان گفت: بی‌تردید تلاش می‌شود تا کسی جایگزین دکتر فرهادی شود که بتواند خدمات انجام شده در طول بیش از یک سال گذشته را با سرعت و قوت ادامه دهد.

سلامت نیوز: وزیر بهداشت ضمن اشاره به ارتباط تنگاتنگ وزارت بهداشت با جمعیت هلال احمر درباره رئیس جدید این سازمان گفت: بی‌تردید تلاش می‌شود تا کسی جایگزین دکتر فرهادی شود که بتواند خدمات انجام شده در طول بیش از یک سال گذشته را با سرعت و قوت ادامه دهد.

دکتر سید حسن هاشمی در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: من نیز یکی از اعضای شورای عالی هلال احمر هستم. وزارت بهداشت با هلال احمر ارتباط تنگاتنگی دارد. در زمینه اورژانس‌ها، بیمارستان‌ها و ... اقدامات مشترکی میان این دو ارگان انجام می‌شود. بخشی از دارایی‌های ما نیز برای هلال احمر است.

وی گفت: با انتقال دکتر فرهادی به وزارت علوم امیدواریم فردی برای جمعیت هلال احمر برگزیده شود که بتواند به حوزه سلامت کمک کند که بی تردید نیز این اتفاق خواهد افتاد.

هاشمی در پاسخ به سئوالی درباره ماندن دکتر فرهادی در جمعیت هلال احمر گفت:‌ دکتر فرهادی بنا ندارد که در هلال احمر بماند. بنای وی بر آن بود که آسیبی به هلال احمر وارد نشود. طبیعی است که وزارت علوم کار بسیار سنگینی را پیش روی مدیران ارشد و به ویژه وزیر علوم قرار خواهد داد.

هاشمی گفت: بر این اساس دکتر فرهادی هم علاقمند است خدماتی که در طول بیش از یک سال گذشته شروع کرده با همان سرعت و قوت استمرار یابد، بنابراین تلاش می‌شود کسی جایگزین وی شود که بتواند مسیر را با قوت ادامه دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha