دستکاری خمپاره به جا مانده از جنگ تحمیلی در یکی از روستاهای شهرستان سرپل ذهاب توسط اعضای یک خانواده دو کشته و دو زخمی بر جا گذاشت.

سلامت نیوز: دستکاری خمپاره به جا مانده از جنگ تحمیلی در یکی از روستاهای شهرستان سرپل ذهاب توسط اعضای یک خانواده دو کشته و دو زخمی بر جا گذاشت.
 
معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه به ایرنا گفت: این حادثه عصر دیروز در روستای دستک علیا از توابع شهرستان سرپل ذهاب روی داد.
 
آیت اله آزرمی افزود: اعضای یک خانواده پس از یافتن یک قبضه خمپاره به جا مانده از جنگ تحمیلی و دستکاری آن دچار این حادثه می شوند.
 
در اثر این حادثه مادر خانواده به نام نازار مرادی 61 ساله به همراه فرزندش جعفر عزیزی 35 ساله در دم کشته و دو نفر دیگر از اعضای این خانواده به نام های حسین و کوروش عزیزی به شدت مجروح می شوند.
 
نیروهای امدادی و انتظامی شهرستان سرپل ذهاب بلافاصله پس از وقوع این حادثه به محل حادثه اعزام شدند و حادثه دیدگان را برای ادامه درمان و بهبود وضعیت جسمانی به بیمارستان کرمانشاه اعزام کردند.
 
با وجود برگزاری کلاس های آموزشی و همچنین توصیه های ایمنی بویژه به روستاییان و عشایر، حوادث ناشی از وقوع انفجار مین یا خمپاره عمل نکرده به جای مانده از جنگ تحمیلی در مناطق مختلف شهرستان سرپل ذهاب در برخی مواقع باعث کشته یا مجروح شدن مردم می شود.
 
بارها تاکید و اطلاع رسانی عمومی شده است که مردم در صورت مشاهده هرگونه شی مشابه قطعات و لوازم جنگی، پیش از هرگونه اقدامی، مراتب را در اسرع وقت به نیروهای امدادی و انتظامی اطلاع دهند تا از وقوع حوادث ناگوار جلوگیری شود.
 
شهرستان سرپل ذهاب در استان کرمانشاه قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha