هفدهمین کنگره علمی سالانه پروتز دندان هشتم آبان ماه در تهران آغاز می شود و تا 10 آبان ماه ادامه دارد.

ناصر علی زرگرزاده دبیر هفدهمین کنگره علمی سالانه پروتز دندان در گفت وگو با ایرنا گفت: این کنگره با هدف بهره مندی از جدید ترین دستاوردهای تحقیقاتی و پژوهش های علمی بخش لابراتواری و ابداعات ساخت پروتزهای دندانی برگزار می شود.
وی افزود: کسب آموزش های نوین باز آموزی و نوآموزی از سوی موسسان لابراتوارهای پروتز دندان به منظور ارتقاء سطح کیفیت ساخت پروتزهای دندانی و پلاک های ارتودنسی از ضرورت های برپایی این کنگره سه روزه است.
وی با بیان اینکه حدود 45 مقاله در این کنگره ارائه می شود اظهار داشت: همچنین 24 کارگاه آموزشی در زمینه دندان و رشته های مرتبط به ان نیز دراین کنگره برگزار میشود.
به گفته زرگر زاده ‌برگزاری نمایشگاهی از مواد و تجهیزات لابراتواری جزو برنامه های جانبی کنگره است.
وی ادامه داد: درهفدهمیبن کنگره علمی سابانه پروتز دندان میهمانان خارجی از کشورهای آلمان، بلژیک، ژاپن و سوئیس نیز حضور دارند.
وی با اشاره به اینکه این کنگره امسال نسبت به سال های گذشته از بار علمی و دستاوردهای تکنولوژی بیشتری برخوردار است گفت: ایجاد فضای علمی و تکنیکی نیازمند توجه خاص مسوولان و بها دادن بیشتر آنان به نقش آموزش و ارتقای سطح علمی است.
زرگرزاده افزود: " نقش تعداد دندان های پایه در طراحی فریم پورتز پارسیل" ، " اتچمنت ها در پروتزهای دندانی" ، " مراحل لابراتورهای ساخت پروتزهای متحرک " و " طرح درمان های مختلف بیماران بدون دندان با ایمپلنت " از محورهای برگزاری این کنگره است.
به گفته وی این کنگره با همکاری دانشگاه های تهران، شهید بهشتی، شیراز، اصفهان، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، نیروهای هوایی ، دریایی ، محققان و مخترعان از سراسر کشور در مجموعه فرهنگی - ورزشی تلاش (سالن وزارت کار)‌برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha