دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۶
کد خبر: 129588

مدیرکل نظارت و ارزیابی فراورده های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا ودارو، از ممنوعیت تبلیغات عمومی فرآورده های مکمل تغذیه ای در مجلات و انتشارات عمومی آنها در بیلبوردهای تبلیغاتی، رسانه های جمعی و تبلیغات هواپیمایی خبر داد و گفت، در صورت مشاهده، با متخلفان برخورد می شود.

سلامت نیوز: مدیرکل نظارت و ارزیابی فراورده های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا ودارو، از ممنوعیت تبلیغات عمومی فرآورده های مکمل تغذیه ای در مجلات و انتشارات عمومی آنها در بیلبوردهای تبلیغاتی، رسانه های جمعی و تبلیغات هواپیمایی خبر داد و گفت، در صورت مشاهده، با متخلفان برخورد می شود.

به گزارش سلامت نیوز از سازمان غذا و دارو، «امیرحسین جمشیدی» افزود: دانشگاه های علوم پزشکی کشور در صورت مشاهده تبلیغات خارج از ضوابط قانونی مکمل ها، موارد را به وزارت بهداشت گزارش کنند.

وی به ممنوعیت عرضه خارج از مسیر قانونی مکمل ها اشاره کرد و گفت: این محصولات فقط در داروخانه ها و فقط با حضور مسوول فنی داروساز قابل عرضه است. جمشیدی از معاونین غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سراسر کشور خواست در صورت مشاهده، موارد تخلف را پیگیری و پس از انجام اقدامات قانونی سریعا به اداره کل نظارت و ارزیابی فرآورده های طبیعی، سنتی سازمان غذا و دارو گزارش دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha