دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۸
کد خبر: 129618

مهناز افشار هنرمند محبوب کشورمان در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام ، با انتقاد از عدم کنترل محصولات غذایی و وجود شائبه هایی که مدتی است مطرح می شود اعتراض خود را بیان داشت

اعتراض مهناز افشار به متولیان سلامت

سلامت نیوز:مهناز افشار هنرمند محبوب کشورمان در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام ، با انتقاد از عدم کنترل محصولات غذایی به وجود شائبه هایی که مدتی است برای برخی از محصولات غذایی مطرح می شود و سلامت مردم را تهدید می کند اعتراض کرد.

وی نوشت : « من نه متخصص در امور بهداشت هستم ونه متخصص پارافین ، اما به عنوان یك شهروند حق دارم بدانم این مشكل ، این سهل انگاری ، این بی انصافی از كجا میاد و وجدان خواب كسانی كه میدانند و میفروشند و كسانی كه این ظلم را انجام میدهند و كسانی كه باید مدیریت كنند اما نمیكنند ،كی بیدار میشه . این نه مرده باد و نه زنده باد است و راست است و نه چپ . این اتفاقا حق مسلم شهروندیست كه اینطور ساده نادیده گرفته میشه . »

 

همچنین در ادامه انتقاد گفت :« دوستان عزیز ، من شخصا عادت به تلخ كردن فضا به دروغ و اشتباه ندارم ، این موضوع راشنیدم و امتحان كردم ، ممكن است به گفته بعضی از شما از پوشش خود میوه باشد كه امیدوارم هم من و هم آنان كه خلاف این موضوع فكر میكنند ، اشتباه كرده باشیم . نه قرار است غم بیشتر و نا امیدی بیشتر توسط من در این صفحه به شما عزیزان داده شود و نه اطلاعات و شایعات الكی ، فقط اطلاع رسانی از شنیده ها انجام میدهم بدون قضاوت و حكم كه بی شك تخصص من نیست . امیدوارم اشتباه كرده باشیم و این مواد سفید از خود میوه باشد و بی ضرر .»

لازم به ذکر است اخبار مربوط به آلودگی برخی میوه ها به پارافین مدتیست در شبکه های مجازی منتشر میشود که لازم است مسئولین امر نسبت به امنیت غذایی مردم پاسخگو باشند تا در صورت بروز شایعات و متن های متعدد فضای مجازی را متهم به انتشار اخبار کذب نکنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • امیر ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
    0 0
    فعلا همه چی تو زرد از اب در میاد این که چیزی نیست
  • غلامرضا شریعت پناه ۰۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
    0 0
    با سلام اینجانب به عنوان یک متخصص صنایع غذایی کشورازمسئولین محترم ادارات کل نظارت برمواد غذایی ٰارایشی وبهداشتی وزارت بهداشت ودرمان ونیزموسسه استاندارد تقاضای عاجزانه دارم رسیدگی جدی به موضوع تامین سلامت غذایی مردم رادردستورکارخود قراردهند. باتشکر