مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران طی سخنانی در جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر گفت: رسما اعلام می کنم آب تهران هیچ مشکلی از نظر کیفی ندارد.

سلامت نیوز: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران طی سخنانی در جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر گفت: رسما اعلام می کنم آب تهران هیچ مشکلی از نظر کیفی ندارد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر،مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران طی سخنانی در جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر گفت: تهران طبق قانون سیستم آب تهران حدود 42 آزمایشگاه دارد . همچنین وزارت بهداشت، وزارت نیرو و ... نیز در این زمینه جلسه گذاشتند چرا که دستگاه نظارتی ما وزارت بهداشت است. اینجا هم رسما اعلام می کنم آب تهران هیچ مشکلی از نظر کیفی ندارد.

محمد پرورش با اشاره به منابع و مصارف این شرکت، تاکید کرد: در بخش فاضلاب منابع جدید مثل تبصره 3 برای ما ایجاد شد و ما پیش بینی کرده ایم که حدود 800 میلیارد تومان از فروش انشعابات و تبصره ها دریافت کنیم.

وی افزود: در بخش آب مجموعا برای سال آینده باید 2 هزار و 500 میلیارد تومان برنامه ریزی کنیم. همچنین 1600 میلیارد تومان اعتبار نیاز است تا تاسیسات آب و فاضلاب در شهر تهران انجام شود که 25 درصد خدمات در کل کشور را شامل می شود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران درباره پروژه آب ماملو نیز تصریح کرد: تابستان امسال پروژه تصفیه خانه ماملو انجام شد و تمامی تلاش خود را نجام دادیم که 60 کیلومتر خط انتقال را به بعثت وصل کرده و بتوانیم آب ماملو را به تهران بیاوریم.
وی خاطر نشان ساخت: آب ماملو تنها برای شهر تهران ماهیت کیفی دارد و برای جنوب تهران است.

پرورش با اشاره به موضوع کیفیت آب شرب در تهران، گفت: دستگاه های خدمات رسان باید پاسخگو باشند اما خواهش دارم بدون اطلاع در این زمینه اظهار نظر نشود. حتی از افرادی که اظهار نظر کردند نیز درخواست کردم از وضعیت آزمایشگاهی ما بازدید کنند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران ادامه داد: طبق قانون سیستم آب تهران حدود 42 آزمایشگاه دارد . همچنین وزارت بهداشت، وزارت نیرو و ... نیز در این زمینه جلسه گذاشتند چرا که دستگاه نظارتی ما وزارت بهداشت است. اینجا هم رسما اعلام می کنم آب تهران هیچ مشکلی از نظر کیفی ندارد.

وی در پایان پیشنهاد داد تا رئیس شورای اسلامی شهر تهران کارگروهی را تشکیل داده و کل فعالیت آبرسانی تهران را از ابتدا بررسی و نظارت کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha