آیا شما هم جزء زنانی هستید که از کمک نکردن و همراهی نکردن همسرانشان در کارهای خانه شاکی هستند؟ اگر پاسخ شما به این سؤال مثبت است، راه حل ساده اما عملی ما را جدی بگیرید. پیشنهاد ما برای شما پوشیدن کفش های پاشنه بلند است.

سلامت نیوز: آیا شما هم جزء زنانی هستید که از کمک نکردن و همراهی نکردن همسرانشان در کارهای خانه شاکی هستند؟ اگر پاسخ شما به این سؤال مثبت است، راه حل ساده اما عملی ما را جدی بگیرید. پیشنهاد ما برای شما پوشیدن کفش های پاشنه بلند است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از شفقنا، تحقیقات انجام شده در مؤسسه رفتارهای جنسی امریکا نشان داده است، زمانی که زنان کفش های بلند به پا می کنند نه تنها توجه مردان به خودشان را بیشتر می کنند بلکه تمایل همسرانشان برای کمک کردن در خانه افزایش می دهند. در واقع ظاهر زنان، شامل اندازه و شکل بدنشان و سبک پوششان می تواند بر نحوه برخورد و رفتار مردان نسبت به آنها اثر بگذارد.

بر همین اساس می توان ادعا کرد، مردان با زنانی که کفش های پاشنه بلند می پوشند رابطه بهتری برقرار می کنند و طبیعی است که بخشی از این رابطه بهتر به تمایلات جنسی آنها باز می گردد. یکی از دلایل توجه مردان به زنانی با کفش های پاشنه بلند، تصویری است که رسانه ها از زنان ایده آل و زیبا ارائه می دهند، در فیلم ها، تبلیغات و سایر تولیدات رسانه ای زنان جذاب اغلب از کفش های پاشنه بلند استفاده می کنند.

تغییر در نحوه لباس پوشیدن نوعی کنش غیر زبانی است که بسیاری از مناسبات میان مردان و زنان را تعیین و حتی تعویض می کند. شاهد این مدعا زنانی هستند که کفش های تخت و بدون پاشنه خود را کنار گذاشته اند و حالا با رضایت از کفش های پاشنه بلند خود استفاده می کنند. به گفته این زنان، همین تغییر به ظاهر ساده و کوچک تنها موجب بیشتر شدن توجه همسرانشان نشده است. بلکه از آنها مردانی ساخته است که بدون هیچ گلایه ای و با کمایل میل در بسیاری از کارها با زنان خود همراهی و به آنها کمک می کنند.

منبع medicalnewstoday

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha