معاون اداره کل فرآورده‌های غذایی، آشامیدنی و آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو با بیان اینکه نظارت بر محصولات غذایی در سطح بازار با جدیت انجام می‌شود، گفت: هموطنان در صورت مشاهده هرگونه تخلف غذایی در بازار، مراتب را با سامانه 1490 در میان گذارند.

سلامت نیوز: معاون اداره کل فرآورده‌های غذایی، آشامیدنی و آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو با بیان اینکه نظارت بر محصولات غذایی در سطح بازار با جدیت انجام می‌شود، گفت: هموطنان در صورت مشاهده هرگونه تخلف غذایی در بازار، مراتب را با سامانه 1490 در میان گذارند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، دکتر سهیل اسکندری گفت: سازمان غذا و دارو در صورت تایید صحت تخلف متخلفان با آنها برخورد قاطعی را خواهد داشت.

وی اظهارداشت: سازمان غذا و دارو نظارت بر محصولات غذایی را به صورت حساس و دقیق انجام می‌دهد و در این زمینه با کسانی که تخلف داشته باشند برخورد جدی می‌شود. محصولاتی که از نظر سلامتی کوچک‌ترین مشکلی داشته باشند با واحد تولید کننده برخورد و حتی پرونده آن واحد تولیدی به مراجع قضایی معرفی می‌شود.

بنابر اعلام سازمان غذا و دارو، وی خاطر نشان کرد: مردم در صورت مشاهده هر گونه تخلف در سطح بازار می‌توانند به دانشگاه‌های علوم پزشکی اطلاع داده یا با شماره 1490 تماس گیرند و مورد را به سازمان غذا و دارو اطلاع دهند تا سریعا نسبت به موضوع اقدامات لازم انجام شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha