معاون نظارت و پایش محیط زیست استان تهران گفت: هوای تهران امسال 6 برابر پاک تر از سال گذشته است که این آمار نشان دهنده کاهش آلودگی هوا در پایتخت است.

سلامت نیوز: معاون نظارت و پایش محیط زیست استان تهران گفت: هوای تهران امسال 6 برابر پاک تر از سال گذشته است که این آمار نشان دهنده کاهش آلودگی هوا در پایتخت است.

محمد رستگاری در گفت‌وگو با میزان، درباره شاخص کیفیت هوا نسبت به سال گذشته اظهار کرد: از ابتدای سال تا 9 آذر 13 روز هوای پاک، 175 روز هوای سالم و 63 رو ناسالم در پایتخت گزارش شده است که در مشابه سال گذشته که تنها  2 روز هوای پاک، 158 روز سالم 95 روز ناسالم داشته ایم با کاهش آلودگی هوا در پایتخت روبه‌رو شده است.

وی در ادامه به شاخص کیفیت هوای امروز اشاره کرد و افزود: وضعیت کیفی هوا در 24 ساعت گذشته در شرایط سالم قرار داشته است، به طوری که می‌توان گفت منواکسید کربن 35،ذرات معلق کمتر از 10 میکرون 34 و ذرات معلق کمتر از 10 میکرون 2.5 میکرون به 64 رسیده است.

معاون نظارت و پایش محیط زیست استان تهران در خاتمه اظهار کرد: با توجه به میزان شاخص آلاینده‌ها در ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون پایتخت امروز در شرایط سالم قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha