عضو هیأت رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه سازمان های بیمه گر در یکسان سازی بیمه ها مقاومت می کنند، گفت: هنوز شرایط لازم برای این مساله از سوی سازمان های بیمه گر فراهم نشده است.

سلامت نیوز: عضو هیأت رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه سازمان های بیمه گر در یکسان سازی بیمه ها مقاومت می کنند، گفت: هنوز شرایط لازم برای این مساله از سوی سازمان های بیمه گر فراهم نشده است.

عبدالرحمان رستمیان در گفت و گو با پانا، اظهار داشت: متأسفانه علیرغم گذشت یک سال از تصویب قانون یکسان سازی بیمه ‌های درمانی هنوز شرایط لازم برای این مساله از سوی سازمان های بیمه گر فراهم نشده است.
عضو هیأت رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان با بیان اینکه هنوز زمینه لازم برای یکسان سازی بیمه ‌های درمانی فراهم نشده است، گفت: هر چند تجمیع بیمه ‌ها کار ساده ‌ای نیست اما فراموش نکنیم که تجمیع بیمه‌ ها زمان بر خواهد بود.
 
این نماینده مجلس با اشاره به مقاومت سازمان تأمین اجتماعی در بحث تجمیع بیمه های درمانی خاطرنشان کرد: اگر مدیریت بیمارستان ‌ها و مراکز ملکی تامین اجتماعی به وزارت بهداشت سپرده شود و در کنار آن تجمیع بیمه ‌ها صورت گیرد، نه بیمه شدگان و نه کارکنان سازمان تامین اجتماعی متضرر نمی شوند.
 
وی در پایان تصریح کرد: نهادهای اجرایی مانند سازمان تامین اجتماعی نباید برای اجرایی شدن تجمیع بیمه ‌های درمانی مقاومت کنند چرا که این امر به نفع خود آن‌ ها است. تجمیع بیمه ‌های خدمات درمانی موجب تحولات بزرگی در نظام بیمه ‌ای می‌ شود و در پی آن تبعیض در خدمات بیمه ای برطرف شده و افزایش بهره ‌وری را به دنبال دارد.
 
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha