همزمان با روز جهانی داوطلب جشنواره غذا موسسه خیریه محک در جهت حمایت از کودکان مبتلا به سرطان 13 و 14 آذر ماه از ساعت 10 صبح تا 7 شب به همت داوطلبان در محک برگزار می‌گردد.

سلامت نیوز: همزمان با روز جهانی داوطلب جشنواره غذا موسسه خیریه محک در جهت حمایت از کودکان مبتلا به سرطان 13 و 14 آذر ماه  از ساعت 10 صبح تا 7 شب به همت داوطلبان در محک برگزار می‌گردد.

به گزارش سلامت نیوز، داوطلبان نیرو های انسانی ارزشمندی هستند که زمان و مهارت خود را در جهت خدمت رسانی به کودکان مبتلا به سرطان به کار می‌گیرند.
محک مانند هرسازمان مردم نهاد دیگری، هویت اجتماعی‌اش را از نیروهای داوطلب‌اش کسب کرده است و نیروهای داوطلب با برآوردن نیازهای اجرایی  نقش ویژه‌ای در ارتقای بهره‌وری و دستیابی محک به اهدافش دارند. یکی از مهم‌ترین برنامه‌هایی که داوطلبان در جهت حمایت از کودکان مبتلا به سرطان از دیرباز انجام می‌دهند برگزاری بازارها و جشنواره‌های خیریه است، که منجر به کسب عواید  برای تامین هزینه‌های درمانی و حمایتی کودکان مبتلا به سرطان می‌شود. این بار نیز جشنواره غذا با غرفه‌های متعددی از غذاهای سنتی و بین‌المللی به همت داوطلبان جوان در موسسه محک برگزار می‌گردد و حضور یاوران محک در این بازار قدم مهم و موثری در جهت حمایت از کودکان مبتلا به سرطان محک خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha