بیمارستان 32 تختخوابی حضرت معصومه (س) آزادشهر با هفت میلیارد و 200 میلیون تومان در بخش عمرانی و 5.5 میلیارد تومان در بخش تجهیزات پزشکی با حضور قائم مقام وزیر بهداشت، آماده بهره‌برداری شد.

سلامت نیوز: بیمارستان 32 تختخوابی حضرت معصومه (س) آزادشهر با هفت میلیارد و 200 میلیون تومان در بخش عمرانی و 5.5 میلیارد تومان در بخش تجهیزات پزشکی با حضور قائم مقام وزیر بهداشت، آماده بهره‌برداری شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، این بیمارستان دارای بخش‌های مختلف از جمله اورژانس، کلینیک تخصصی، دو اتاق عمل، زنان و زایمان، بخش‌های داخلی مردان و زنان و رادیولوژی است.

دکتر سیدحسن امامی رضوی، قائم مقام وزیر بهداشت در امور دانشگاه‌ها در این مراسم گفت: با اجرای طرح تحول نظام سلامت در کشور، مردم طعم شیرین هزینه پایین درمان را چشیدند که این کار نشان دهنده کارآمدی نظام است.

وی افزود: دولت و مجلس شورای اسلامی تلاش می‌کنند تا مردم از خدمات پزشکی مناسب بهره‌مند شوند. اجرای سه مرحله موفقیت آمیز از طرح تحول سلامت در کشور به دلیل همکاری خوب مجلس با دولت صورت گرفته است و امیدواریم که مراحل بعدی این طرح تحول نیز با موفقیت اجرایی شود.

قائم مقام وزیر بهداشت ادامه داد: هماهنگی بین بخش‌های اجرایی و قانونگذاری کشور سبب شده تا زیرساخت لازم برای ارایه خدمات بهتر پزشکی به مردم فراهم شود. افتتاح بیمارستان 32 تختخوابی شهرستان آزادشهر همزمان با سفر رییس جمهوری و هیات دولت به استان گلستان برای ارایه خدمات بهتر به مردم است.

وی اظهار امیدواری کرد که در آینده علاوه بر فراهم کردن امکانات سخت افزاری و نرم افزاری برای این بیمارستان، خدمات شایسته‌ای به مردم این منطقه ارایه شود.

سیدفاضل دهنوی فرماندار شهرستان آزادشهر نیز در این آیین با قدردانی از تلاش دولت برای تکمیل و راه‌اندازی این بیمارستان از قائم مقام وزیر بهداشت خواست با توجه به اهدای زمین یکهزار و 500 متری، عملیات اجرایی احداث ساختمان شبکه بهداشت و درمان شهرستان آغاز شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان نیز گفت: با برنامه‌ریزی دولت و مجلس شورای اسلامی طرح تحول سلامت تاکنون در سه مرحله با موفقیت انجام شد و مردم شاهد کاهش هزینه‌های درمانی خود هستند.

وی اظهار امیدواری کرد: این بیمارستان بتواند خدمات مناسب پزشکی به ساکنان این منطقه بخصوص مردم آزادشهر ارایه کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha